#13 Letíme domů..

169 14 7
                                    

"Honzíčku to je pěkný,ale nemohla jsem kvůli tobě dýchat,jak si mě zalehl a objímal." řekla jsem a hrála na uraženou."Alee Katniso!Nedělej uraženou!Beze mě by si ses sem nedostala."řekl Honza a dělal jakože to všechno zachránil a vyhrál."Co ty víš.."řekla jsem.On se jen pousmál a protočil očima.

***
"Jsem rád,že zítra pojedem domů." řekl Honza."Já taky ne,že by se mi to tady nelíbilo,ale jako co jsem tady zažila..."dořekla začala jsem přemýšlet,jak to bude,když začnu chodit do školy.Počkat škola?!Já debil na ní zapomněla.

"Honzo?!"zakřičela jsem z plných plic."Kat já tě slyším nemusíš řvát." řekl strašně potichounku."Omlouvám se,ale já zapomněla na školu!"znovu jsem zařvala,ale teď ne tolik,jak před tím."Ou shit.Tak se někdy stává."položil si ruce na hlavu."Ale to je jedno mě se stejně do tý školy nějak moc nechce."pousmála jsem se."Tak se staneš youtuberkou.Ty nepotřebujou žádný vzdělání se podívej na Mishu"a začal se smát."To říká youtuber,kterej je nejslavnější v  Česku."uchechtla jsem se a šťouchla jsem do něj."Heeej to je sice pravda,ale já mám Vysokou školu života,takže se klidni,ty nemáš ani maturitu."řekl povýšeně."No jo no tak se z toho hnedka neposer."řekla jsem dost nasraně a pak se k němu otočila zády,ale on mě ze zadu obejmul a políbil mě na vlasy."Promiň já nechtěl seš přece moje zlatíčko."řekl a hlavu si opřel o moje rameno a čekal na mojí reakci.

"Honzíčku seš strašně milej a roztomilej.Tohle mi budeš muset dělat častěji.Úplně se roztékám,jak hezky si to řekl." řekla jsem a dala mu lehkou pusu."Hmmm..To byl účel.Neboj tohle ti budu říkat do konce našich životů."jenom to dořekl a přiběhl tam Tomáš."Ježiš omlouvám se určitě jsem vám zkazil romantickou chvilku."řekl Tom a totálně zrudl."Tomáši to je jedno si pojď sednout."řekla jsem a poklepala na postel.Honza se posunul,ale furt mě nepustil z objetí.

"Jsem rád,že jseš zdravá už bych rád jel domů." řekl Tom."Tomáši...Já taky jako je to tu pěkný,ale nemám dobrý pocity z tohodle tripu."řekla jsem a hnedka Honzík mi na to odvětil."Já taky ne.Nešli by jsme před odletem do nějakých čínských obchodů.Potřebuju koupit něco s tygříkama a čínskýma znáčkama.Takovou klasiku."zeptal se úplně,jak nějaký malý dítě když má dostat lízátko."Jo já bych taky něco potřebovala."odpověděla jsem Honzovi.Tomáš jenom protočil panenkama a zhluboka se nadechnul.Honza do něj strčil a řekl."Tomáááši bude sranda pojď."

***
Nakonec jsme překecali Toma a šli do obchodů.Teď jsme v letadle.Všichni spí a mě došlo že nemám s Honzou a Tomem žádnou fotku a teď mám dobrou příležitost oba spí.Nenápadně čórknu Honzovi mobil a mám štěst8 nemá heslo.Tak udělám pár fotek na insta stories a snapchat prostě klasika.Pak si ty fotky poslala do mýho telefonu aspoň budu moct vydírát.

Pomalu usínám taky...

***
Jsme v Praze..Už se těším domů,ale radši bych byla s Honzou.Já žiju v Hradci a on v Pardobicích je to pár kilometrů,ale já budu doma sama.To mě znepokojuje.

Pohled Honzy:
Ach joo..Jsme v Praze.Já nechci jí opustit.Je moje všechno,ale zase je blbý,aby bydlela u nás v kanceláři a doma nevím,jak by se to líbilo rodičům.Mám nápad pronájmu jí nějakej malej baráček v Pardobkách.
"Kat?" hned mi odpověděla."Ano Honzíčku."chvíli bylo ticho vůbec jsem neměl tušení,jak to řeknu."Vem si věci,který fakt potřebuješ a jedem do Pardobic.Teď budeš bydlet semnou u rodičů pak nám pronajmu baráček."řekl jsem klidným hlasem a obejmul ji."Honzoo to nejde."řekla a sklopila hlavu.By the way vím,že jsem řekl,že bude pro ni,ale to by nemusela vzít.

"Jde to pojedem do Hradce a vezmeš si věci a pak pojedem k nám.Pak až si odpočinem vyberem nějakej baráček.Nechci teď slyšet výmluvy prostě jsem řekl,že to tak uděláme a hotovo.Jasný?!"řekl jsem to přísnějším hlasem a pohrozil prstíkem." Ano pane i když v hlouby duše vím,že to nedopadne dobře."

Taaaak tohle je konec je to delší kapitolka,ale musím vám to vynahradit mám strášnou neaktivitu.Tak zatím zkusím zítra vydat další kapitolku,ale nic neslibuju.

Nečekaný Obrat/FF MenTKde žijí příběhy. Začni objevovat