Nez to budes cist pust si ktomu nejakou smutnou pisnicku.
Je velka hluboka noc, fouka silny studeny vitr. A ja nemuzu spat.Porad myslim na to, co mi mamka rekla. Mam opravdu sestru? A Mal-ach je opravdu muj otec? Porad na to myslim, a nemuzu prestat. A navic musim vyresit jeste Jacoba s Lili. Nechci na ne myslet, ale nemuzu. Boli me to v srdci. Proc, proc to udelali?! Zazili jsme toho spolu spoustu, tak proc? Proc se takhle proti mne spikli. Je tezke odpustit nekomu, koho znate hodne dlouho a vrazi vam kudlu do zad. A ja to mam takhle s Jacobem a s Lili. Odesla jsem, protoze mi lhala. A ona to dobije takhle daleko. Byli jsme nejlepsi kamaradky, a zamiluje se do Jacoba a hned si mysli ze je jen jeji. A Jacob, verila jsem mu protoze byl jediny kluk kteremu jsem mohla rict vsechno. A on to takhle pokazil. Je pravda ze tu mam potom Kaila, ale ten se prilis spoliha na to ze ho miluju. Jak mam verit lidem ktere znam, kdyz ti nejlepsi mne opustili. Zacinam mit potuchy, ze sem nepatrim. A proto jsem udelala dobre ze jsem se pridala k otcovi. Kdyz mas pocit ze ti nikdo nerozumi, najdi si misto kde jsi si jista/jisty, ze tam neni nikdo kdo by ti prekazel ve tvem zivote. Zakric si jako ja, ulevi se ti. Pokud mas lasku ktera te opustila hod ji za hlavu. To on za to muze, on je srdcem ktere ti spadlo. Laska je velmi silna a my ji nemuzem ovladat, protoze ona ovlada nas. Bud radsi sama/sam, nez aby si trpel/trpela utrpeni, ktere te bude stat hodne. Ja radsi zustanu tim, cim se mam stat.
vlkodlakem
Jenom on mne utesi ze vsech bolesti ktere nas trapi. A uvedom si ze MY jsme mapou nasi cesty, MY si urcujeme
osud kterym pujdem a nikdo jiny. MY jsme mozkem sve hlavy a MY mame jednou silu jit dal kam nekteri nemuzou.Tato kapitola byla mala peirucka do zivota a z Carolininy mysli, protoze mela dlouhou cestu a jeste ji toho hodne ceka. Musi se postavit vlastnimu strachu a stat se tim kym sema stat. A dat zbohem vesnici, kamaradum, matce a hlavne svemu domovu.
ČTEŠ
VLČÍ KREV [Dokončeno]
Werewolf17letá holka, která stratila své rodiče, se stala velitelkou smečky vlků. A má v krvi legendu, která je stará už víc, jak 200 let. Odehrává se to ve středověku.