pov. Niall
'Ze heeft nog hersenactiviteit, dus zal ze wel ontwaken uit haar coma.' 'oh, geweldig nieuws, maar weet u hoe lang het nog kan duren? vraagt haar moeder. 'Dat weet ik niet, het kan een paar dagen duren maar ook nog maanden of zelfs jaren. Dat kunnen we niet verzkeren. Wat we wel zien is dat het beter met haar gaat.' haarmoeder knikt, maar je ziet dat ze toch niet hellemaal gelukkig is. Ik ga terug op mijn stoel,toen de dokter binnen was gekomen was ik opgestaan, ik ga terug goed liggen en val in slaap.
pov Emma
De ouders van Emily zijn net weggegaan, dus blijven ik en Niall nog alleen achter. Ik draai me om naar Niall, maar zie dat hij aan het slapen is. Ik neem er een foto van want het is too cute, zo kan ik de foto later nog aan Emily zien. Ik blijf zo nog een kwartiertje bij Emily, en besluit om dan maar naar huis te gaan. Niall laat ik wel slapen, voor hem zal het ook wel niet gemakkelijk zijn. Ik hoop dat ze snel wakker word. Ik verlaat het ziekenhuis en ga naar mijn hotel. Het is juist vakantie geworden maar over 2 weken moet ik terug, dan begint school terug. De school het er voor gezorgd dat ik in het zelfde hotel kon blijven waar we met school waren; Eindelijk kom ik aan het hotel. Ik neem een douche en ga slapen.
Pov. Harry
'Waar blijft Niall? het is al half 2 en hij is nog steeds niet terug?' vraag ik aan de rest. 'Ik weet het ook niet, anders moet je hem even bellen.' zegt Liam. 'Dat heb ik al geprobeerd maar hij antwoord niet. 'Waarschijnlijk is hij in het ziekenhuis.' Ik doe mijn jas aan en sta op het punt om te vertrekken. 'euh Harry, je kan echt niet naar het ziekenhuis. Alleen de spoeddienst werkt en ik denk niet dat hij daar is. Ik doe mijn jas uit en ga naar mijn bed, en val in slaap. Wanneer ik wakker wordt is het al 10 uur en besluit te gaan douchen, ik neem een appel en doe mijn jas aan en ga naar het ziekenhuis Niall zoeken. Wanneer ik bij het ziekenhuis aan kom loop ik naar de ballie en vraag waar het meisje ligt dat Niall aangereden heeft, en ga naar haar kamer. Wanneer ik binnen kom zie ik Nial daar liggen. Ik besluit om hem maar waker te maken. 'Niall, Niall wakker worden.' roep ik. Maar hij wordt maar niet wakker. 'Niall, ik heb Nandos bij.' Dan wordt hij wakker en kijkt teleurgesteldt als hij ziet dat ik geen Nandos bij heb. 'Waar is de Nandos?' vraagt Niall. 'Die heb ik niet bij, dat was alleen maar om je wakker te maken.' dan realiseerd hij zich dat hij in het ziekenhuis is. 'Heb ik hier geslapen?' vraagt hij. 'Ja, je kwam gisteren maar niet thuis dus dachten we wel dat je hier in slaap zou zijn gevallen. 'Wel nu heb ik honger gekregen' hij staat op en loopt de kamer uit, ik loop maar achter hem aan. 'Die Niall toch!'
Pov Emily
Ik hoor stemmen, ik wel vragen wie het zijn maar ik kan me niet bewegen. Ik probeer echt alles om maar iets te kunnen zeggen of bewegen maar het lukt niet. Ik kan alleen maar luisteren. Ik hoor dat ze Engels spreken, die stemmen heb ik al eens eerder gehoord. Maar ik kan het niet plaatsen. Ik hoor dat er eentje de deur uitgaat gevolgd door een andere. 'Die Niall toch' Wacht Niall. Dat is waarvan ik de stemmen herken het zijn Niall en Harry van one direction, maar wat doen ze hier?
JE LEEST
Ongeluk (one direction)
FanfictionWat als je schooluitstapje naar Londen toch niet zo goed verloopt? Het verhaal gaat over een meisje Emily ze is 16. Ze gaat met school naar Londen. Wanneer ze in Londen zijn krijgt ze een ongeluk. Zal ze het halen en wie heeft haar aangereden?