sEVenTh Day

611 110 13
                                    

egy hét és még mindig számolom a másodperceket.

megszállott lettem.

nem megyek ki a szobámból és nem járok iskolába.

a fürdőben lévő tükröt lefestettem bekötött szemmel.

mögötte a csempe is olyan lett, de legalább már nem látom a fiút.

a szobámban lévő tükröt lefektettem a földre.

a függönyöket behúztam, mert mint megtapasztaltam, minden olyan felületen ami egy kicsit is tükröződik ott a fiú.

csak ülök az ágyamon, miközben az ujjaimat tördelem.

szemeim már fájnak attól, hogy próbálok nem pislogni.

soha többé nem akarom látni a vérben fekvő bátyámat az óriási sebbel a mellkasán.

de az agyam egyszerűen leragadt ennél a képnél és folyamatosan levetíti nekem.

a szüleim egyszer sem kopogtak be, hogy megnézzék egyáltalán élek e még.

tudom, hogy gyászolnak.

minden éjjel hallom, ahogy anya zokog, apa pedig megpróbálja megvigasztalni, de végül ő is elsírja magát.

de nem tudom sajnálni őket.

lehunyom a szemeimet, mert már nem bírom az égető érzést.

mintha csak egy diavetítésen ülnék, a képek szépen sorjában lejátszódnak a fejemben.

sebesen váltakoznak, ám néhány megáll egy-két másodpercre.

felkapom az éjjeli szekrényemen lévő altatót, a tenyerembe borítok két pirulát majd víz nélkül lenyelem őket.

a keserű íz szétterjed a torkomban, én pedig azt kívánom bárcsak méreg lenne.

MIRRORSOnde histórias criam vida. Descubra agora