egy hónap, és már nem számolom a másodperceket.
nem tudom, hogy ez rossz dolognak számít e, minden esetre biztos nem a legrosszabb.
anya azt mondta, hogy muszáj iskolába mennem.
hiányolnak a barátaim.
a barátaim akik noah barátai voltak.
igazából egyáltalán nem terveztem, hogy iskolába megyek, aztán rájöttem, hogy ezzel is elterelhetem a figyelmemet michaelről és a véres rémálmokról.
felkészültem a rengeteg sajnálkozásra és a tipikus megértem a fájdalmad szövegekre.
bár az utóbbit sokkal nehezebb lesz elviselnem.
megértik a fájdalmamat?
kíváncsi vagyok mennyiszer kellnek fel véresre kapart arccal és nyílt sebekkel.
az álmaimban én is noahval vagyok, csakhogy ott engem ölnek meg, és nem őt.
az arcomon lévő karmolásokat könnyen eltudtam fedni, ezért emiatt nem aggódok.
mindent elfedtem és most, hogy már minden vagyok, csak lilac nem, belépek az iskola kapuján.
M I R R O R S
mindenre számítottam, csak arra nem, hogy az első aki odajön hozzám, az noah örökös utálója lesz.
- őszinte részvétem a bátyád miatt, lilac. - mondja halkan, én pedig egy halvány mosolyt erőltetek az arcomra, de egyből megbánom.
a sebeim húzódnak és egyáltalán nem akarom, hogy elkezdjenek vérezni, szóval inkább visszaváltok a közönyös arckifejezésre.
- kár volt érte hullazsákot pazarolni. - egy pillanatra fel sem fogom, amit adam mond.
aztán pedig csak cselekedek.
szembe köpöm, majd gyomorszájon ütöm egyszer.
és még egyszer, mire adam a földre esik.
ráülök a hasára és ököllel ütni kezdem az arcát.
nem gondolkodok, ő pedig nem védekezik, mert nem tud.
és én nem állok le.
bütykeim már véresek és érzem hogy az alkaromon lévő sebek is felszakadtak.
de ennek ellenére csak tovább ütöm a földön fekvő fiút.
egészen míg valaki le nem szed róla és üvöltve elvonszol.
minden túl gyorsan történik, én pedig elvesztettem a perceket.
a folyosón lévő ablakban meglátom michaelt.
alakja halvány, mégis látom ahogy mosolyogva néz rám.
hátraveti a fejét, ádámcsutkája élesen rajzolódik ki fehér bőrén, majd vállai rázkódni kezdenek.
és én hallom a nevetését.
×××
lassan úgy érzem, hogy átkell raknom a sztorit a paranormális kategóriába lol
VOCÊ ESTÁ LENDO
MIRRORS
Mistério / Suspense- meztelenül? de hisz ruhád alatt hazug a húsod is. szeretnélek levetkőztetni meztelen csontodig. és ha még a csontod is hazudik? meztelensége nem elég! kibontanám csontodat és megnézném lüktető velejét. az lenne a végső megismerés! vagy még az sem...