I'm okay

236 8 0
                                    

Ken's POV

"dan sebab kau jugalah aku takda kumpulan nak buat persembahan 'Our Moment' tu nanti....."

kata- kata Kathryn petang tadi masih terngiang-ngiang di dalam telingaku. Kesian pula dia.. Tiba-tiba terdetik didalam hatiku.

Ini semua salah aku. Aku ego! Tadi ada peluang minta maaf dengan dia, kenapa aku tak gunakan sebaik mungkin. Then kenapa Mai tiba-tiba muncul. Haiih perempuan ni.

Aarrrgghhh!! aku merebahkan badan diatas katilku. Takpa aku akan cuba lagi besok. Aku cuba melelapkan mataku.

🌟🌟🌟

Kathryn's POV

"Aduh, abang perlahanlah sedikit" Kataku semasa abangku membuka balutan pada lututku dan menggantikan dengan yang baru. 

"Yelah Mian, tulah baby jalan tak tengok jalan kan. Tengok kan apa dah jadi" bebelnya

Aku tersengih melihat abangku. Tak tengok jalan ye abang. Padahal biar aku je yang tahu.

Tok tok tok...
Serentak aku dan abangku memandang kearah pintu.

"Heii Kath, Jackson.. nak rasa tak cheesecake yang aku buat pagi tadi" Annetta berdiri dihadapan pintu bilikku sambil membawa sepinggan cheesecake.

"Yeeehh cheesecake~ Aku nak, aku nak" Sorakku sambil berdiri dan menuju kearah Annetta.

"Baby!! Hati-ha....."

"Ouucccchhh!!!! Ohmygod!!! sakitnya" Jeritku apabila aku terlanggar bucu meja kaca dihadapanku dan benar-benar terkena pada luka dilututku. Darah mula mengalir lagi.

Dengan pantas Annetta meletakkan pinggan tersebut dan menopangku sebelum jatuh. Abangku juga demikian lalu membawaku ke atas katil.

"Haiih baby ni, abang dah kata kan hati-hati" Kata abangku risau.

"OhmyGod kenapa dengan lutut dia oppa?" Tanya Annetta

"Ni hah jatuh kat sekolah lah ni, then langgar meja pula" jelas abangku.

Aku hanya berbaring dan masih meraung kesakitan sambil menekup mukaku dengan teddy bear besar di katiku. aduhhh perit rasanya.

Annetta mengambil air dan kain tuala untuk mencuci lukaku. Dari lubuk hati aku bersyukur ada kakak dan abang yang betul-betul sayangkan aku.

"Oppa, Unnie..... Saranghae" Kataku lalu menutup kembali mukaku dengan teddy bear.

" Wae?" serentak aku mendengar kedua mereka bertanya.

"Haiih pekak ke?. Saranghae oppa, unnie" kata ku membuat mereka saling berpandangan.

"HAHAHAHAHA" Amboii tergelak besar nampak.

"Baby ni dah kenapa. Buang tabiat ke? tiba-tiba saranghae" ujar abangku.

"Tak nak sudah" jawabku selambah. orang nak feeling dia cakap buang tabiat. kurang asam kau abang.

"hehe yelah. Of course we want it. kan Annetta"
Annetta hanya mengangguk.

💗💗💗

The Love WarningWhere stories live. Discover now