11

3.5K 265 3
                                    

Bir kız eğer ''Sana çok alıştım. '' derse bunun anlamı ''Beni asla bırakma. '' dır.. (Tumblr sözü) 

Ameliyat günü belli olmuştu. 

06.07.2016. Yani yarın..

Doğum günümde ameliyata girecektin ve o ameliyattan sapasağlam çıkıp evlenecektik.

Sana sımsıkı sarıldım. Sen de saçlarımı okşayıp ''Doğum günü hediyesi olarak ne istersin güzelim ?'' dediğinde kıkırdadım ve sana bakıp ''Seni. '' dedim 

Gülümsedin. Bir melek gibi..

''Ben zaten sana aitim güzelim.. '' dediğinde güldüm ''Dimi ya zaten bana aitsin. O zamaaaan... KAKAOLU SÜT !'' Dedim sen de kahkaha attın ve saçlarımı karıştırıp ''Bazen benden daha çok sevidiğini düşünüyorum kakaolu sütü... '' dedin ve dudaklarını büzdün.

Ben de kahkaha attım ve ''Seni kendimden bile daha çok seviyorum diyorum Jimin.. '' dedim sen de güldün ve yanağıma kocamaan bir öpücük kondurdun. 

''Pekala o zaman.. Ameliyattan çıkarsam.. '' dediğinde kalbime sancı girdi. Senin ölmüş olma ihtimalin bile beni mahfediyorken senin umutsuzca konuşman.. Elimle ağızını kapattım ve ''Hayır Jimin. Çıkarsam değil. Çıktığımda ! Ben sana inanıyorum. O ameliyattan sapasağlam çıkacaksın. Bu hastahaneden el ele çıkacağız. '' dedim 

Gene gülümsedin...

''Pekala..Çıktığımda sana 1 koli kakaolu süt alacağım.  Sonra hemen evleneceğiz ve kızımıza Ha Ji oğlumuza da Kyungmin diyeceğiz. '' Dedin güldüm ve saçlarını karıştırıp yanağını öptüm. Sende gülümsedin ve ''Seni seviyorum derken.. Gerçekten herşeyimle mi seviyorsun ?'' dedin

 ''Seni seviyorum derken bütün herşeyinle demiştim. Ben sana çok alıştım. ''  dedim sen de başını olumlu anlamda salladın. Doktorlar geldi ve ''Evet genç adam. Nasıl hissediyorsun ?'' dedi sen de elimi tutup ''Aşık. '' dedin doktor kahkaha atınca kızarmıştım. Koluna vurduğumda güldün. ''İyiyim. Seo Joon -ssi. '' dedin doktorda ''Yarın büyük bir gün olacak. Arkadaşların en iyi hekimleri topladı. Bütün büyük hekimler senin ameliyatında olacak. Biz işimizi yapacağız. Gerisi Kyung ve Sende. '' dedi ben de şaşkınca ''Ben mi ?!'' dedim doktorda ''Evet. Ameliyatta bilincinin açık olması lazım. Bu yüzden ameliyata senin de girip onunla konuşman lazım. '' dedi ben de gülümsedim ve elini tutup ''Elimden ne gelirse yapacağım. '' dedim doktor çıktığında beni yanına yatırdın ve beraber sarılarak uyuduk. 

Herkes herşeyin iyi olacağını söylüyordu..

Ama...Neden gitmiyordu şu içimdeki sıkıntı ?

WHY ? / PARK JİMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin