18

3K 240 5
                                    

En çok korktuğum şeylerden biriside sana bir daha sarılamamak.. 

''Bakın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

''Bakın... Ben uçurumdan düştüm ve kısa süreli bir hafıza kaybı yaşıyorum. Adımı , yaşımı , ailemi ya da kendim hakkında herhangi birşeyi hatırlamıyorum. '' dediğimde sarışın olan çocuk ''Sen şimdi... Jimin'i , beni ya da bizi hatırlamıyor musun ?'' dediklerinde gözlerine baktım. Bir kaç kesik görüntüler geliyordu. Ağrıyla yüzümü buruşturdum. Geçince derin bir nefes aldım ve ''Bakın size güvenmeli miyim bilmiyorum.. '' dediğimde siyah saçlı olan çocuk elimi tuttu ve gülümsedi. Güven verici bir gülümsemeydi. Rahatlamıştım. ''Bak Kyung.. Bizimle gel sana herşeyi anlatabiliriz. '' dedi güvenmekten başka şansım yoktu. Kafamı salladım ve onları takip ettim. Odaya girdiğimizde toplam 7 erkek vardı. Hepsi birbirinden yakışıklıydı. Yatakta yatan doğruldu ve koşarak bana sarıldı. Ne yapmam gerektiğini bilmediğim için onu ittim. Bana şaşkıncı baktı ve ''Kyung.. Sevgilim.. Ben.. Hatırlıyorum.. Hayallerimizi , anılarımızı , herşeyi !'' dedi ''S-Sevgilim mi ?'' dedim demek Jimin olan buydu.. Çocuğun Allah'ı var yakışıklı ama şimdi...  Sarışın olan ''Size anlatmamız gereken şeyler var çocuklar.. '' dedi beni bir kenara oturttu. O sırada içeri beni kurtaran çocuk girdi. ''OH ! NEDEN BURADASIN ?!'' Dediğimde yanıma geldi ve kaşlarını çatıp ''Nereye kayboluyorsun sen ?! Seni aradım her yerde !'' dediğinde kaşlarımı kaldırıp ''Neden ?'' dedim o da derin bir nefes alıp diğerlerine baktı. ''Bunlar kim ?'' dediğinde Jimin onun karşısına geçip ''Ben onun sevgilisiyim. Asıl sen kimsin ?'' dedi hala adını bilmediğim çocuk ''Onu kurtaran kişiyim. Kimseyi hatırlamıyor şu an.. '' dedi Jimin bana baktı ve yüzümü avuçlayıp ''Ne oldu ?!'' dedi o genç çocukta ''Uçurumdan aşağı atladı. '' dedi kesik sesler ve görüntüler netleşiyordu. Başım dönerken Jimin'e tutundum. Beni bir yere oturttu. Çocuk devam etti. ''En son duyduğum şey ''Beni hatırlamıyorsan eğer yaşamanın bir anlamı yok. Üzgünüm sevgilim Seni seviyorum. '' gibi birşeydi. Tam onu tutacakken atladı. Bende peşinden atladım ve onu kurtardım. '' dedi Jimin dolu gözlerle karşıma oturdu ve ''Ah... Kyung... Sen... '' dedi ve beni kendine çekip sarıldı. Ben de nedense karşılık vermek istemiştim. Ben de ona sarıldım. Kokusunu içime çektim... Başım dönünce kendimi kolları arasına bıraktım. 

WHY ? / PARK JİMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin