Tamamlanamamışlıklarımıza .. (tumblr sözü)
2 HAFTA SONRA
Tamamlanamamıştık biz seninle sevgilim.
Hayaller yarım kalmıştı.
Verilen sözlerimiz..
O günden sonra Changkyun ile kalmıştım biraz. Hala net değildi hatıralarım.. Daha doğrusu...
-mız. Hatıralarımız sevgilim..
Sonunda gururumu bir kenara bırakıp seni aramıştım. Ulaşılamıyordu.
Üzerime senin bana aldığın tişörtü giydim. Altıma da siyah dar paça bir pantalon. Bana verdiğin bilekliklerimi de taktım. Telefonumu ve paramı alıp çıkmıştım. Evinin önüne geldiğimde içeri de sen hariç herkes vardı. Yoongi beni görünce ayağa kalkıp gitti. Peşinden Ho Seok'ta ona bakmaya gitti. Nam Joon ayağa kalktı ve bana baktı. Ne yaptığımı anlamaya çalışıyordum. Jungkook ile karşıma geçtiler ve ''Sana anlatmamız gereken şeyler var Ha Kyung. '' dediler. Durum ciddiydi belli ki. Sana birşey olmaması için dualar ediyordum. ''Jimin gitti. '' dediklerinde kalbime düşen o acıyı sana tarif edemem sevgilim. Başım dönünce Jungkook beni oturttu ve ''Amerika'ya gitti. '' dediklerinde gözyaşlarım artık dayanılmaz bir hal almıştı. Hayallerimizi başka biri ile mi gerçekleştirecektin yani ? ''Gitti. '' dedim çatallaşmış ve boğuk çıkan sesimle ''O da beni bırakıp gitti. '' dedim ayağa kalkıp duvara yumruk attığımda Jungkook beni durdurmaya çalışıyordu.
Gitmiştin.
Sen de gitmiştin.
Hayallerimizi , geçmişi , herşeyi geçtim beni bırakıp gidebilmiştin !
Nam Joon bana ağlayarak sarıldığında bağırarak ağlamaya başladım. ''NASIL GİDER NAM JOON ?! HAYALLERİMİZİ BIRAKIP NASIL GİDER ?!'' Dediğimde Nam Joon saçlarımı okşadı ve ''Sana çok sinirliydi. Eve geldiğinde bileti almıştı. Vazgeçiremedik. '' dediğinde sustum.
Tüm suç bendeydi. Bunu yapan bendim.
Seni kendi ellerimle bırakmıştım. ''Ne zaman gitti ?'' dedim ona bakıp ''1 hafta oldu. '' dedi tekrar ağlamaya başladığımda ''Geçicek. '' dediler. O sırada Yoongi ve Ho Seok'ta geldi. Yoongi'nin neden bana kızdığını anlamıştım. Sana çok değer veriyordu ve benim yüzümden onu kaybetmişti. Onu görünce koşarak ona sarıldım. Kokusu sana benziyordu. Bana sarıldığında odadaki herkes gittiğinde ''Özür dilerim. Özür dilerim. '' diye sessizce binlerce kez özür diledim. ''Şşşt.. Biliyorum. Senin de bir suçun yok. '' dedi ve saçlarımı okşadı. Ona baktığımda saçlarımı okşadı ve ''Seni eve bırakayım. '' dedi ben de başımı salladım. Gittiğine inanamıyordum. Beni bıraktığına inanamıyordum hala.
Neden gittin sevgilim ? Benim ikinci ailem , dünyam , babam sendin. Neden beni bir kez daha kimsesiz bıraktın sevgilim ? Neden beni bir kez daha yıktın ? Neden ?
-------
Evet arkadaşlar.. Finale az kaldı. Belki bugün de yayınlayabilirim.
İyi değilim. İyi olamıyorum. İyi olmaya çalıştıkça batıyorum dibe.
Okumayacağını biliyorum ama gene de yazmak istiyorum :
Seni özledim. Hem de çok. Bilmediğim o kokunu içime çekmek istiyorum sadece. Yakından görmediğim o gülüşünü görmek istiyorum. Artık ben sana sarılmak istiyorum...