Hani verdiğin sözler ? (sözün sahibi.. bana kalsın..)
Ameliyat saati gelmişti. Son hazırlıklar yapılıyordu. Doktorlar odaya girdi ve ''Hadi gidelim. '' dediler. Ben tam gidecekken elimden tuttun ve ''Bizi 2 dakika yanlız bırakır mısınız ?'' dedin doktor gülümsedi ve çıktı. Konuşmak için ağızımı açtığımda beni kendine çekip öptün.
Ağlıyordun..
Ağlıyordum..
İlk öpücüğüm sevdiğim adamla olmasına rağmen ben ağlıyordum..
Geri çekilip gözyaşlarımı sildin. Ben de elimi yanağına koyup sildim.
''Herşey iyi olacak. '' dedin gülümsemeye çalıştım ve ''Söz ver. '' dedim sen de gülümsedin ve ''Söz. '' dedin
Beraber el ele gittik ameliyathaneye doktor işaret verdi ve bir kısmını uyuşturdu. Ben de gülümsedim konuşmaya başladım.
''Benden ne zaman hoşlanmaya başladın ?'' dediğimde afalladın ve ''Kokunu ilk içime çektiğimde. Bana ilk kez sarıldığında. '' dedin güldüm. ''Peki sen benden ne zaman hoşlandın ?'' dediğinde afallayan taraf ben olmuştum. ''Gülüşünü ilk gördüğümde. 9. Sınıfta. '' dedim güldün. ''Gençler kıpırdamamanız lazım. '' dedi doktor. Sen de dudağını büzdün. ''Hadi hayal kuralım. '' dedin ben de güldüm. Sen başladın. ''Buradan el ele geldiğimiz gibi çıkacağız. Daha sonra Evlenme dairesine gideceğiz. Ve nikahı basacağım sana. '' dediğinde kıkırdadım. Yeni Liseden mezun olmuştuk. ''Yah ! Daha yeni liseden mezun olduk aptal ! Üniversite de evlenelim. '' dediğimde doktor bile gülümsedi. Güldüğünü gözlerinden anlamıştım. Dudağını büzüp ''Bana ne ama.. Ben seni doya doya yaşamak istiyorum. Herşeyinle. '' dedin ''O zaman biraz bekle Park Sabırsız Jimin. '' dedim gözlerin kısılana kadar gülümsedin ve devam ettin. ''Daha sonra kızımızın adını Ha Ji oğlumuzun adını da... Kyungmin koyacaktık değil mi ?'' dedin güldüm. Dünde konuşmuştuk bunu..
''Evet. Ben kızımla aynı kıyafeti giyip yakışıklı erkek keseceğim. '' dedim sen de gözlerini kısıp ''Ben de oğlumla kızları keserim. '' dedin ben de gözlerimi kısıp ''Ben de sonra seni keserim ne dersin Jiminie ?'' dedim gülümsedin ve elimi daha sıkı tuttun. Doktor ''Biraz canın yanabilir evlat. Problemli bölgeye ulaştık. '' dediğinde gözlerim doldu. Elimi sıktığında canının yandığını anlamıştım. ''Hayal kuralım.'' dedin ben de aklıma ilk gelen şeyi söyledim.
''Lunapark ! Lunaparka gidelim !'' dedim güldün ve ''Sonra hızlı trene binelim. '' dedin güldüm ve başımı olumlu anlamda salladım. Terliyordun , dişlerini sıkıyordun ama gülümsüyordun. Gözümden bir damla aktığında
''Ağlama. '' dedin sildim hemen gözlerimi.
''Seni hep gülen yüzünle hatırlamak istiyorum sevgilim. '' dedin gözlerin kapanıyordu. Ellerin kaydı ellerimin arasından
''Jimin ! Uyan ! Sevgilim !'' diye bağırıyordum. Makine örtüyordu. ''BİRŞEYLER YAPIN !'' Diye bağırıyordum. ''JİMİN !'' diye bağırdım en son...
Gerisi karanlıktı.
Neden beni bırakıyorsun sevgilim ? Hani ? Nerede hayallerimiz ?