Zodra het doek gesloten is en Isaac uit de greep van Jessica was liep hij meteen naar mij toe. 'Emma dit is niet wat het lijkt' zei Isaac. Ik schudde huilend mijn hoofd en liep weg. Dit was een illusie, en leugens. Ik versnelde mijn pas als ik voetstappen hoorde. Ik begon eigenlijk te rennen. Ik wilde weg hier. Ik wist dat ik nu naar één bepaalde persoon kon.
Ik zag Will staan bij zijn kluisje en vloog hem meteen om de hals. 'Het spijt me dat ik je niet geloofde' snikte ik. Ik klemde me dicht tegen hem aan als hij uiteindelijk zijn armen om mij heen sluit. 'Ssshhhh het geeft niet, verliefdheid maakt je blind' suste hij me. Ik snikte en huilde en was blij dat ik een vriend zoals hem had. Hij had een hand op mijn achterhoofd en de ander om mij heen. 'Emma!' riep de stem van Isaac. Ik keek via mijn ooghoek naar Isaac.
'Ga weg' zei Will. 'Nee ik wil weten waarom ze er niet was' zei Isaac. 'Je ziet toch dat ze niet in staat is tegen jouw te praten' zei Will deze keer boos. Ik liet hem los, en keek met een betraand gezicht naar Isaac. 'Jessica had me opgesloten, alles was een valstrik en ik was de schakel' zei ik zo krachtig als ik kon. Ik pakte de hand van Will vast en trok hem mee. 'Kom, we gaan' zei ik zacht.
🔱Pov Isaac🔱
Ik haalde een hand door mijn haar en keek nog hoe ze de hoek omliepen. Emma liegt nooit dus ik weet zeker dat Jessica dat had gedaan. Ik zuchtte toen ik een hand op mijn schouder voelde. 'Niet cool gast' zei Val. 'Val Jessica kuste mij' zei ik. 'Ik stond achter Emma en ik zag haar gewoon kapot gaan, je hebt het verpest' zei Val. Valentino liep verder van md af. 'Ik dacht dat je mijn beste vriend was!' riep ik. Val draaide zich om en stak zijn middelvingers op. 'Zoek maar een nieuwe bitch!' riep Val nog.
🌹Pov Emma🌹
Met een thermosfles warme chocolademelk zitten Will en ik buiten. 'Hopelijk is het niet te snel maar wil je mij misschien en kans geven?' vroeg Will als hij mijn hand vastpakt. 'Het is niet te snel' glimlachte ik. 'Little E!' riep iemand. Will en ik keken verbaasd om en zagen Val aan komen lopen. 'Hey Val' zei ik met een glimlach. 'Kijk ik heb het uitgemaakt met Isaac, ik ben zijn bitch niet meer' zei Val als hij naast me komt zitten. 'Wil je warme choco?' vroeg ik. 'Graag' antwoorde Val.
Ik schonk voor hem in en gaf hem een beker. 'Ik sta volledig aan jouw kant little E, ik had dit zelfs niet van hem verwacht' zei Valentino voordat hij een slok nam. 'Er klopt ook gewoon iets niet met hem' mompelde Will. 'William stoppen' zei ik. 'William heeft een punt, er is iets met Isaac' zei Val. 'Thanks Emma nu noemt hij me ook William in plaats van Will' zei Will. 'Pfffff hij noemt me ook Little E maar mij haar je ook niet klagen' zei ik lachend. 'Wow, jij bent echt héél speciaal, jij kan nog lachen na dit' zei Valentino.
~*~
'Take a piece of my heart and make it all you own. So when we are apart, you'll never be alone' neuriede ik als ik door het café liep met een dienblad. 'Zo jij bent in een goed humeur' zei mama als ze een arm om me heen slaat. 'Ik wil gewoon het beste uit de dag maken' zei ik. 'Dat zeg je mooi lieverd' zei mama. Ze geeft me een kus op de wang en loopt dan naar een tafel. Ik neurie het liedje verder als ik naar achteren loop om vervolgens een vuilniszak buiten te leeg te maken.
Ik was bezig een vuilniszak eruut te halen toen ik voetstappen hoorde. Ik keek op en keek rond, niemand. 'Hallo?!' vroeg ik. Ik kreeg geen antwoord dus haalde ik mijn schouders op en gimg verder. Deze keer hoorde ik een vuilnisemmer die omviel. Ik schoot weer recht overeind en keek in het rond. 'Hallo!' riep ik nu. Ik liep op het geluid af maar bleef niemand zien. 'Kom tevoorschijn!' riep ik. Als dit een horrorscenario is is het een slechte. 'Wíe is daar!' riep ik weer. Ik wilde teruglopen toen ik ineens werd opgetild. Ik begon keihard te gillen waardoor die persoon me liet vallen. Ik draaide me gelijk om en zag Val staan.
'God dammit Val!' riep ik boos terwijl ik pijnlijk over mijn kont wrijf. Val keek me grijnzend aan. 'Waarom deed je dat?' vroeg ik. 'Ik wilde gewoon Little E laten schrikken, je stond gewoon in een steegje waardoor het extra perfect was' grinnikte Val. 'Ik dacht dat je een moordenaar of verkrachter was' mompelde ik. 'Was dat maar zo Little E' knipoogde Val. Ik liep naar de achterdeur terug. 'Kom je mee naar binnen?' vroeg ik.
A/N
Ik ben bezig met een Shawn Mendes tattoo schilderij. Zeg maar een schilderij van zijn tatoeage.
Máár het proces ging moeilijk doordat ik maar één refrence foto had van de juiste tattoo
Vote
Comment
Follow
Xxx Famke
JE LEEST
Rain
Teen Fiction"Na de regen komen de zonnestralen." Emma is een middelbare school leerling samen met haar beste vriendin Madison en hun beste vriend Will. Emma werkt in het café van haar ouders, haalt goeie cijfers en heeft nooit echt haat voor iedereen. Ze had al...