Omgekleed en wel liep ik naar beneden en zag dat Isaac al thee aan het zetten was. 'Sterk, normaal of licht?' vroeg Isaac. 'Normaal' antwoorde ik. Ik kreeg de dampende mok thee in mijn handen en ging zitten. 'Bijna 2017' zei Isaac. Ik knikte en nam een slok. 'Sorry dat ik je sloeg met het kussen' zei Isaac. 'Sorry dat ik je gewoon raar vond' zei ik glimlachend. Isaac grinnikte en stond op om mij een knuffel te geven. 'Zie ik je morgenavond?' vroeg ik. 'Ik zal er zijn' zei Isaac voordat hij me een kus gaf.
~*~
'Popcorn? Check! Frisdrank? Check check dubbelcheck!'. Ik keek naar de tafel waar alle hapjes opstonden. Veel vrienden kwamen, ook van mijn ouders. Will is bij familie in Wales en Madison bij haar resterende familie in London. Ik heb dus alleen Isaac vanavond. Hij zal mijn eerste nieuwjaarskus zijn. Dat is net zo speciaal als de eerste kus. Ik ben heel blij dat hij die ook was dus het moet goedkome. We zijn al anderhalve maand samen.
'Hey' zei een stem achter me. Ik draaide me om en Isaac stond in een jas gekleed voor me. 'Hey' zei ik. Isaac omhelsde me en trok daarna zijn jas uit. 'Kun je me misschien nog helpen met de bediening? We gaan over een uurtje sluiten en het is druk?' vroeg ik. 'Ik ga gegarandeerd alles laten vallen' zei Isaac. 'WHAAAAZZZUUUPPP BITCHES!!!!' schreeuwde ineens iemand. Iedereen keek geschrokken naar de deuropening en zagen daar Valentino ondergesneeuwd staan. Held. 'Val je kon toch' zei Isaac. 'Alles voor mijn bitch' knipoogde Val als hij zijn jas ook uit doet. 'Mag ik een knuffel van Little E Isa?' vroeg Val. Isaac knikte en meteen werd ik platgedrukt door Val.
'Krijg... geen... adem... meer' piep ik. 'Oh sorry ik wist niet dat ik zo sterk was' lachte Val. Hij liet me los en ik kon weer ademhalen. 'Je bent een dikzak Val' zei Isaac. 'Kom vechten dan' zei Valentino. En de jongens beginnen met stoeien en belanden op de grond. Ik rol met mijn ogen en loop naar de bar om vervolgens drinken voor mezelf in te schenken.
'Gewonnen!!!' riep Val door het café heen. Hij zat letterlijk bovenop Isaac. 'Val dikzak ga van me af' mompelde Isaac hopeloos. Ik gniffelde en Isaac stond op. 'Isaaaaaccc!!!' gilde ineens een stem. We kijken allebei verbaasd op en ik zei een blondine op Isaac afrennen. Ze kust Isaac die alleen maar geschrokken en verstijfd kijkt. Mijn... mijn hart breekt. In duizenden stukjes en ik kan niks doen dan toekijken hoe haar handen over zijn borstkas gaan. 'Angelina what the fack doe jij hier?' vroeg Isaac als hij haar van zich af duwt. 'Mis je me dan niet?' vroeg de blondine met een pruillip. Ik voelde tranen over mijn wangen stromen en de blondine kijkt me aan. 'Wie is dat?' vroeg ze terwijl ze naar me wijst. Isaac draait zich naar me om en meteen veranderd.
'Emma nee' zei hij zacht. Ik ren letterlijk weg van hem. Ik ren de trap op zo snel als ik kan en ren mijn kamer in. Ik doe de deur op slot en laat mij op mijn bed vallen. Ik begin luid te huilen en klem me vast aan mijn kussen.
🔱Pov Isaac🔱
Angelina is een oude jeugdvriendin, ze was bij alles mijn eerste. Mijn eerste kus en mijn eerste... keer. Ik snap niet wat ze hier doet want we hadden een enorne ruzie voordat ze naar Newcastle verhuisde. Ik ren achter Emma de trap op maar ik hoorde een deur dicht klappen realiseerde me wat er gebeurde. Emma dacht dat ik vreemdgegaan ben met haar terwijl mijn hart bij haar ligt.
Ik wil de deur van haar kamer openmaken maar hij blijkt op slot te zitten. 'Emma maak asjeblieft de deur open' zei ik. Ik hoorde gesnik. 'Emma' zei ik zacht. 'Ga weg' hoorde ik. De stem klonk dichtbij, ze stond vast voor de deur. 'Emma ik ga niet vreemd' zei ik. 'Ik heb tijd nodig' zei Emma zachtjes. 'Maak je het.... uit?' vroeg ik zacht. Er viel een stilte. 'J-ja'
A/N
Bel ik vandaag de tattooshop voor een afspraak blijken die klote helices (meervoud van helix) op te zijn. WTF dude! Je hoort die dingen ver van te voren al te bestellen. Dus ik moet meer naar de stad ervoor😧. Héél misschien morgen en ik hoop dat ik gelijk terecht kan. Ik wil die helix voordat school begint.
Vote
Comment
Follow
Xxx Famke
JE LEEST
Rain
Fiksi Remaja"Na de regen komen de zonnestralen." Emma is een middelbare school leerling samen met haar beste vriendin Madison en hun beste vriend Will. Emma werkt in het café van haar ouders, haalt goeie cijfers en heeft nooit echt haat voor iedereen. Ze had al...