36. de tijd terugspoelen

820 45 0
                                    

Ik realiseerde me niet dat ik zo ver van huis was weggelopen dat het huis van Isaac dichterbij was dan die van mij. 'Ik geef je even schone kleren die je ondertussen aan kan doen. Ik ga je kleren in de wasmachine doen' zei Isaac. Hij geeft me een trui en een joggingbroek en verlaat de kamer. Ik kleed me om en de geur van Isaac betreedt mijn neus. Die heerlijke geur van zijn aftershave vulde mijn neusgaten en ik merkte dat zelfs ik hem nu al mis ook al zijn we pas paar uur uit elkaar. Sinds vorig jaar. Slechte grap. Isaac klopt op de deur en komt binnen. In stilte gaf ik hem mijn doorweekte kleding. Hij verliet de kamer weer en ik ging op zijn bed zitten. Na enkele minuten kwam hij weer terug en keek me recht aan.

'Wat dacht je Emma?' vroeg hij. 'Als ik naar buiten ga ik alles kan ontlopen? Je hebt al twee keer pakant een ongeluk gehad!' riep Isaac naar me. Ik trok mijn benen op en legde mijn hoofd op mijn knieën. 'Ik weet het niet! Wat zou jij doen als je mij met een ander zag zoenen!' riep ik gefrustreerd. 'Dan zou ik diegene een stomp geven' antwoorde Isaac. 'Ja weet je ook hoe ik me toen voelde' zei ik boos. 'Denk je soms dat ik niet boos werd? Ik wilde zodra ik haar zag meteen naar jouw toe gaan en jouw kussen!' riep Isaac nu boos.

Ik voelde tranen opkomen en ik begon langzaam te snikken. 'Emma' zei Isaac zacht. 'Waaróm?' snikte ik. 'Waaróm overkomt mij dit?' maakte ik mijn zin af. Isaac ging naast me zitten en haalde zijn hand door zijn haar. 'Omdát het gewoon gebeurt, we kunnen het niet tegenhouden' zei Isaac. 'Als ik de tijd kon terugspoelen had ik het net zo lang gedaan tot alles beter was' zei ik. Isaac gniffelde en keek me aan. 'Dan zou ik nooit met Jessica hebben genomen en meteen naar jouw zijn gegaan' zei Isaac.

Ik glimlachte naar Isaac en mijn wangen werden langzaam rood. 'Het spijt me Emma, ik zou anders op je moeten reageren' zei Isaac. 'En ik had niet weg moeten lopen' zei ik. 'En ik had naar Val zijn relatie advies moeten luisteren en meteen die deur open moeten breken' zei Isaac. Ik keek hem vragend aan en hij legt het uit.

~*~

🔱Pov Isaac🔱

We hebben de hele nacht gepraat tot ze bovenop me in slaap viel. Ze lag letterlijk bovenop me. Ik werd wakker en keek naar Emma die nog steeds sliep. Ik streek een lok haar uit haar gezicht. 'Mhm' mompelde Emma. Ik leg haar zachtjes neer op mijn bed en sla mijn arm om haar middel heen. Emma mompelde wat en draaide zich naar me toe. Ik weet niet of we weer samen zijn of niet maar een ding is zeker: ik kan niet zonder die meid. 'Isaac' mompelde Emma zachtjes. Ik keek haar aan en ze keek me slaperig aan. 'Mhm?'. 'Hoe laat is het?' vroeg Emma. 'Half 1 in de middag' antwoorde ik. Emma sloot haar ogen weer en ze nieste. 'Je bent dus wel ziek geworden gisteren' zei ik. Ik rolde van bed en trok de dekens over haar heen. 'Niet!' protesteerde Emma. 'Wel' zei ik. Ik ging naast haar zitten en legde mijn hand op haar voorhoofd. Gloeiend heet.

'Je hebt koorts' zei ik. 'Ik heb het gewoon warm' zei Emma. 'Nee je hebt koorts, ik ga je ouders bellen' zei ik. Ik pakte mijn telefoon en toets het nummer in. Ik zette de telefoon aan mijn oor en wacht geduldig. Op het moment dat hij over ging drukte Emma haar lippen op de mijne. De telefoon haalde ik van mijn oor en ik drukte weg. Ik liet het ding vallen en sloeg mijn armen om Emma's middel om haar vervolgens dichter tegen me aan te drukken. Ik kus haar teder terug en wil nooit meer haar loslaten. Ze is een drug... verslavend as fuck.

Emma trekt zich na enkele minuten terug en kijkt me aan. 'Het is erg onbeleefd om iemand zo te onderbreken' zei ik. Emma keek me alleen aan en ik zie dat ze moeite heeft om iets te zeggen. 'Het is ingewikkeld' zei ik. Emma knikte en ik liet haar los. 'Sorry dat ik je kuste' zei Emma. Je hoeft geen sorry te zeggen. Ik wil je terug. Het is niet erg. Allemaal dingen die ik kón zeggen maar niet deed. Wat ik deed was haar kussen.

A/N

Ruzies complex maken is heerlijk...😆

Vote

Comment

Follow

Xxx Famke

Rain Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu