'Serieus?' vroeg ik. Daar stond onze held Valentino dan, in pak.... met een batman masker. Het schoolfeest had als theme gemaskerd maar dan snap je wel dat ze iets elegants bedoelen? Ik heb ook geen ene fuck aan hem soms. 'Je snapt toch wel dat ze een elegant masker bedoelen?' vroeg ik. 'Batman is elegant! Jij had ook een Darth Vader masker op kunnen zetten want die is ook elegant!' riep Valentino. 'Emma had me al een foto doorgestuurd van haar masker en die is echt héél high class' zei ik. 'Laat dan zien!' riep Val dramatisch. Ik pakte mijn telefoon en opende whatsapp. Ik liet hem de foto zien. 'Wow die is wel gaaf' zei Val. 'Kijk die van haar is elegant, ze heeft hem bij de Claire's gehaald samen met Madison' zei ik. 'En ik bij de feestwinkel' zei Valentino. Ik gooide een blazer naar zijn hoofd toe.
'Kleed je nou eens om dude! We moeten over een uur zijn' zei ik. 'Rustig Isa, Emma komt toch later binnen dus haast je toch niet zo' zei Valentino.
🌹Pov Emma🌹
'Je bent mooi' zei Madison. Ik zat voor de spiegel en bekeek mezelf. 'Ik ben bang' zei ik als ik me omdraai. 'Wees dat niet, je zal een droom avond met je droomjongen hebben. Je zal je Cinderella story krijgen maar zonder het 12 uur terug zijn dingus' zei Madison. 'Maar mijn jurk' zei ik. 'Die is super mooi, hij was van je oma en daarom is hij speciaal' zei Madison. Madison had samen met mij een masker gekocht van de Claire's en hij was super mooi.
Ze had mijn haar gevlochten want ze kan echt de mooiste kapsels maken.'Wat als Isaac me ziet en hij denkt: ik had veel beter kunnen krijgen?' vroeg ik. 'Hou eens op om onzeker te zijn en besef is hoe mooi je eigenlijk bent? Isaac is voor je innerlijk gevallen want je hebt serieus de mooiste persoonlijkheid' zei Madison streng. 'Je bent onwijs lief, zorgzaam, meelevend, behulpzaam, je bent speciaal' somde Madison op. 'En jij bent mijn beste vriendin' zei ik als ik haar knuffel. 'We komen straks te laat, Will staat al beneden om ons op te halen' zei ik. Madison knikte en we pakte onze maskers.
~*~
🔱Pov Isaac🔱
'Je bent een stijve hark' zei Valentino. 'Mag dat? Dit is de eerste keer dat ik met een meisje naar een schoolfeest ga waar ik daadwerkelijk verliefd op ben' zei ik. 'Je hebt alcohol nodig' zei Val als hij een rode beker voor mijn neus houdt. 'Ik wil vanavond nuchter blijven. Er kunnen dingen fout gaan als ik niet nuchter ben' zei ik. Ik duwde de beker terug en nam een glas punch in plaats van de alcohol. Ik keek op mijn horloge en zag dat het al half tien was. Emma zou er allang moeten zijn. Ik zuchtte en liep naar de uitgang van de zaal.
Ik liep door een van de gangen toen ik twee stemmen druk in gesprek hoorde. 'Maar wat als hij me niet mooi vindt?' vroeg de ene stem. 'Je weet dat ik net nog tegen je zei dat je niet meer onzeker hoeft te zijn Emma' zei de andere stem. Het zijn dus Emma en Madison, gelukkig. Ik liep de hoek om en keek net zo verbaasd naar Emma als ze naar mij. Wat was ze mooi, wonderschoon gewoon. 'Emma' zei ik zachtjes. 'Ik laat jullie wel alleen' zei Madison als ze daarna weggaat. 'Wat ben je mooi' zei ik. Zelfs met dat masker herkende ik haar. Ik kan die ogen altijd herkennen.
'Sorry dat ik laat ben' zei Emma. 'Geeft niet, ik was al bang dat je niet meer zou komen' zei ik. Emma knikte en zette paar stappen vooruit. 'Ik heb jouw nog nooit in zo'n net pak gezien' glimlachte Emma naar me. 'En ik jouw nog nooit in zo'n mooie jurk' zei ik. 'Hij was van mijn oma' zei Emma. Ik pakte haar hand vast en draaide haar zo even in het rond. 'Het is de mooiste jurk voor het mooiste meisje' zei ik. Emma lachte naar me en ik pakte haar hand vast. 'Kom, dan laten we iedereen zien hoe mooi je bent' zei ik.
A/N
Gek dat ik weer niks te melden heb maar wel foto's van hoe Emma er uit zag, plus die van Madison.
^Emma^
^Madison^Vote
Comment
Follow
Xxx Famke
JE LEEST
Rain
Novela Juvenil"Na de regen komen de zonnestralen." Emma is een middelbare school leerling samen met haar beste vriendin Madison en hun beste vriend Will. Emma werkt in het café van haar ouders, haalt goeie cijfers en heeft nooit echt haat voor iedereen. Ze had al...