Arkadaşlar büyülerin nasıl yapıldını sizinle paylaştım ama sadece bilginiz olsun diye . Kesinlikle bu büyülerin hiç birini denemeyin !!
Sevdiginiz insanın Yuce Rabbimizin izniyle bir ömür birlikte olmak yerine , 1aylık bir büyü neden yapalım ki ?
Ne isterseniz Allahtan isteyin ,İnanıyorum ki dualarınızı karşılıksız bırakmaz .#Kısmet Açma Büyüleri
Pamuk Çekirdeği
Üç pamuk çekirdeğinin üstüne birer defa (duayı biliyrm ama yazmıcam ) ...duası okunur. Sonra kızla evlenmesi istenen erkeğin ismi söylenir ve çekirdekler adamın kapısının
eşiğine gömülür. Kısa süre
sonra erkeğin kızla evlendiği söylenir.Kurşun
Bir levha kurşunun üzerine istenen kimsenin ve annesinin adları
yazılır. Sonra tuncina duasının baş kısmı yazılarak ateşe atılır.
Kurşunu atarken de "Bu kurşun nasıl erirse... benim için öyle erisin
bana gelsin!" denir. Kurşun eridiğinde o kişinin dayanamayarak
geldiği söylenir.Saygı İçin
Sevdirmek için bu büyüden de yararlanılır. Böylece kendisini sevmeyen, beğenmeyen birini bile kolaylıkla bağlar. Bu büyü yapıldığı zaman büyülenen kimse deli gibi aşık olur. Büyü yapanı görmediği zamanlar kederinden ölecek hale gelir. Pek çok çeşit muhabbet büyüsü vardır. Büyülenen bir yiyeceği istenen kimseye yedirmek veya okunmuş çiçeği koklatmak yeterlidir.
At Nalı
Eski bir at nalının üzerine sevmesi istenilen kişinin adı ve Ayetülkürsü suresi yazılır. Küllü bir ateşin dibine nal yerleştirilir, yalnız bu ateş hiç sönmeyecektir. Ancak ateş yandığı sürece o kişinin aşkı devam edecektir.
Biber
Bir top kırmızı biberin çekirdekleri çıkarılarak kırkbir tanesi ayrılır diğerleri atılır. Her çekirdeğe bir Yasin suresi okunur ve bu çekirdekler tekrar biberin içine doldurulur. Biber ateşe atılırken de "Bu biber nasıl yanarsa... benim için öyle yansın bana gelsin"
denilir. Yedi gün süreyle bunu tekrarlamak gerekir.Bakır
Bir bakır levha üzerine Allah'ın sıfatları yazılır ve yüksek bir yere asılır. Her gün seher vaktinde kalkılıp bu bakıra bakılarak istenen kimsenin helal sevgisi için dua edilir. Böylece o kimse gelir ve bakır orda durduğu sürece bir daha ayrılmaz.
Yarasa
Yarasa kesilerek kanı sevilen kimsenin eşyasına yahut üstüne sürülür. Veya bu kandan bir iki damlası istenen kişinin içeceği bir şeye karıştırılır. Yarasanın ölüsü de o kimsenin kapısının eşiğine gömülür. Büyülen kimse aşık olur ve bir daha ayrılmaz.
Tırnak
Bir kadının kestiği tırnak, bir kapta yakılıp kömür haline getirilir ve ince ince dövülerek toz haline getirilir. Bu toz, sevmesi istenen kimsenin yiyeceğine veya içeceğine karıştırılır. O kimse bunu yedikten sonra bağlanır ve bir daha ayrılmaz.
Nohut
Kırkbir tane nohudun her birinin üstüne bir İhlas duası okunur. Sonra nohutlar bir kaba konularak ağır ağır pişirilirken sevmesi istenen kimsenin adı tekrarlanır. Nohutlar iyice pişince o kişinin içine büyük bir aşk ateşi düşer. Her şeyi terk ederek koşa koşa geldiği söylenir.