12 Aralık 1972'de ünlü ve ultra zengin Rothschild ailesinin kızı Marie-Helene de Rotschild,Fransa'da bulunan ve kendilerine ait olan Ferrieres Şato'sunda dünya jet sosyetesine özel bir davet verdi. Günümüzde Illuminati Partisi olarak anılan organizasyon gerçekten oldukça değişikti...
Partiye katılan erkekler siyah takım, kadınlaruzun elbise giyecek ve kafalarına sürreal birşeyler takacaklardı. Ne fazlası ne de eksiği olması konusunda tüm davetliler uyarıldı. Tüm davetiyeler, ancak aynadan bakınca okunacak şekilde tersten yazıldı.
Bu tarz paranın sınırsız olduğu organizasyonlarda Rotschild'i sınırlayan tek şey elbette sadece hayal gücü oluyor. Öncelikle efsanevi şatonun ışıklandırması özel olarak yapıldı, uzaktan bakıldığında sanki yanıyor gibi gözüküyordu. İçeri giren ziyaretçilerse şatonun içerisindeki dev merdivenlerde, kedi kostümü giymiş ve çeşitli pozisyonlarda yatar halde olan erkek ve kadın hizmetçilerle karşılaşıyordu.
İlk şok atlatan ziyaretçiler, şatonun içerisinde özel tasarlanmış bir labirente giriyor ve akşam yemeğinin verildiği yere ulaşmaya çalışıyorlardı. Eğer kaybolurlarsa ıslık çalıyorlar ve merdivende yatan kedi kılığında hizmetçiler yardımlarına koşuyordu.
Evsahibesi Marie-Helen'in, mücevherlerle süslenmiş bir dev kafası taktığı bu özel gecede aşağıdaki fotoğraflarda görebileceğiniz gib Salvador Dali de misafirlerden biriymiş.
Sanat, moda ve iş dünyasının en büyük isimlerini biraraya getiren bu özel partilerde neler oluyor bilmiyoruz ama eminiz ki siz de davet edilmek isterdiniz..