16. časť

2.3K 179 50
                                    

,,Ččo je vám ľúto?" krútila hlavou hlavou a chytila si hlavu.

,,Je mi to ľúto. Vaša mama mala vážnu zrážku s kamiónom. Vodič auta bol opitý a ona previazaná o sedadlo. Obaja neprežili." povedal chlap v telefone.
,,Nie nie nie nie. To nemôže byť pravda." vrieskala som na celý dom.

Leo

Zobudil som sa na hlasný krik z kuchyne. Prúdko som sa postavil z postele a zistil som, že táto posteľ nie je moja ale Kajina. Hneď mi došla že ten krik patril jej. Zbehol som dole po schodoch kde kričala do telefónu, plakala, kľačala na zemi a bola zúfalá.

,,Kaja čo sa stalo." prišiel som k nej.

,,Oo ooni sú mŕtvi." povedala a ešte viac sa rozplakala.

,,Kto oni?" vyzvedal som lebo som bol maximálne zmätený.

,,Zavolaj." podala mi do ruky telefón a ja som vytočila posledné voľné číslo.

,,Dobrý večer tu je Leo Simone. Našiel som doma kamarátku, ktorá je úplne zúfala a povedala že mám zavolať na toto číslo." vážnym hlasom povedal.

,,Na diaľnici došlo k zrážke kamiónu a osobného auta červeného BMWečka. V aute sedeli Ráchel Smith a Hugo Simone. Vodič auta bol opitý a priviazal pani Smith o sedadlo. Obe osoby neprežili." dopovedal muž.

,,Prank." povedal zrazu.

,,Čože?" spýtal som sa.

,,No prank. Pozdrav Kajku od Borisa." cmukol do telefónu.

,,Čččo?" opýtala sa Kaja.

,,Nejaký Boris si z teba urobil srandu. Celé to je prank." povedal som a prišiel som ju objať.

,Čo?" zlomil sa jej hlas.

,,Čo sa stalo?" pribehol dole Jake.

,,Nejaký Boris ju vystrašil že jej zomrela mama." povedal som.

,,Boris?" spýtal sa neveriaco.

,,Áno. Chodila som s ním a potom som neurobila to čo chcel a tak ma zmlátil až do krvy no a teraz sa mi vyhráža a podobne." vyrovnaným hlasom povedala Kaja. Bolo mi jej strašne ľúto a toho bastarda by som najradšej zabil keby bol tu, ale mohli by ma zavrieť.

,,Hovoríme o tom istom Borisovi Kaja?" neveriaco sa jej spýtal. Bolo na ňom vidieť že je zúfalí a že ho sklamal.

,,Áno. O Borisovi ktorý je tvoj najlepší kamarát." sklamane povedala.

,,Choďte spať. Ja si to s ním vyriešim ručné stručne." povedal Jake. Vyspí e hore po schodoch ale teraz som mal menšiu dilemu. Kde budem spať? Posadil som sa na jej posteľ a čakal som na ňu.

,,V kľude spi u mňa. Ja idem skontrolovať Miška a potom pôjdem k Jakeovi." povedala.

Karina

Ako mi toto mohol urobiť? To ma fakt nemal ani trochu rád alebo to robí len s princípu lebo ho to baví? Ľahla som si vedľa Jakea ktorý má bez slova objal a tak sme zaspali.

________________

Ráno. Dokopy som spala možno 4 hodiny a to sa ešte musím dotrepať do školy. Vstala som, ni Jake už nelezal vedľa mňa. Zosla som dole po schodoch a Leo s Jakeom pozerali Telku.

,,Čo sa stalo?'' opýtala som sa.

,,Túto reportáž by si si mala pozrieť Kaja." povedal Leo. Sadla som si k telke a mladé dievča práve hovorilo:

Na lúke sme našli mladého muža, ktorý bol opitý. Okamžite sme volali políciu a záchrannú službu. Policajti nám povedali, že sa jedná o Borisa Collins, ktorý v podnapitom stave išiel domov. Krvné rozbory dokázali, že mal v tele drogy, vďaka ktorým sa mu motal jazyk a čudné rozprával.

GymnastkaWo Geschichten leben. Entdecke jetzt