Toto vstávanie bolo asi jedno z najkrajších aké som zažila. Spať v objatí človeka, ktorého ľúbite najviac jak sa dá, no existuje krajší pocit? Ale každá dobrá vec má aj niečo zle a to niečo v mojom prípade bola bolesť hlavy a pichanie v nohe. Pomrvila som sa aby tá bolesť aspoň ako tak prešla. Lenže Nicolasovi senzori to okamžite zachytili a zobudil sa.
,,Dobré ránko." pozdravil sa.
,,Dobré." zákonníka som hlavu a pozrela sa mu do očí. On mi dal pusu a postavila. Ja som zahučala na znak nesúhlasu.
,,Hneď som späť, len ti donesiem lieky a masť." zmizol za rohom. On mi asi vie čítať myšlienky. Počula som búchanie poličky, štrngot pohárov, šumenie vody a vy eranie liekov z krabičiek alebo priehradok. Potom už len kroky a až prišiel do obývačky.
,,Nech sa páči." podal mi niekoľko liekov s pohárom vody. Tie som na niekoľko krát zapila a prázdny pohár mu podala naspäť. Keď sa otočil, tak som mala krásny pohľad priamo na jeho vypracovaný chrbát, ktorý už naberal bronzové odtiene, keďže leto je už tu. Hmmmm nie každé dievča má toto šťastie na takéhoto vypracovaného šraca. Ale ja ho nemám rada preto. Ja ho mám rada kvôli tomu aký je. Chalan dievča aj dievča chalana by malo mať rada kvôli tomu aký je. Neznášam typy chalanov, ktorý na otázku, že prečo ma máš rád odpovedá lebo máš dobrú postavu. Proste fuj. Pri tomto mojom zamýšľaní sa mi stratil z dohľadu a ja som hľadela na bielu stenu. Zrazu sa v dverách objavila Mia. Vlasy už mala dokonale upravené, v ruke držala kabelku a začala sa obliekať.
,,Mia čo sa stalo?" zakričala som, no neodpovedala. Počula som len šušťanie topánok.
,,Mia!" výhražne som povedala a obzerala sa po svojej barle. Keď som ju našla tak som ju schmatla a cez veľké bolesti doskákala ku vchodu. Zdvihla zrak a oči mala vyplakané a červené.
,,Mia čo sa stalo?" opýtala som sa a rukou v sadre ju pohladila. Moja bledá ruka, pri jej opálenej pokožke vyzerala ako biela krieda na školskej tabuli. Ona stále neodpovedala.
,,Nicolaaaaaaas." zakričala som.
,,Kaja čo neležíš v posteli? Doktor povedal, že sa máš šetriť." povedal.
,,Ty sa tu postáv ku dverám a nepusti Miu preč. Ja sa hneď vrátim. On sa na mňa pozrel pohľadom či mi šibe a Mia už otvárala dvere, ktoré som jej pomocou barly zabuchla.
,,Ty nikam nejdeš." povedala som a rozbehla sa ku schodom. Krivkavo som sa dostala do stredu schodov, kde som stratila balans.
,,KAJA." zakričala Mia a rozbehla sa za mnou. Chytila ma a keď zdvihla pohľad, tak uvidela Jakea, lebo keď som vyšťala tak pribehol.
,,Jake, netuším čo sa stalo, ale ber ju k sebe do izby a vyrozprávajte si to." prebodla som ho pohľadom a on pochopil, že nemá na výber. Prekrútila oči a Mii naznačil aby ho nasledovala. Tá na niekoľko sekúnd zaváhala ale išla. Nicolas to sledoval len spod schodov. Akonáhle zmizli za dverami, Nicolas vybehol za mnou a povedal:
,,Vieš jak si ma vystrašila?" opýtal sa a chytil ma okolo pásu.
,,To som urobila naschvál aj keď som veľmi nevedela, ako to dopadne." zaškerila som sa.
,,Už nikdy viac dobre?" pozrel sa na mňa.
,,Dobre." usmiala som sa a on ma pobozkal, no ja sa stále smiala nad jeho starostlivosťou. Zobrala ma na ruky ako nevestu a ja som zakričala, lebo som to nečakala. Barla mi z ruky vypadla a on ma zniesol dole.
,,Láska barlu som nechala na schodoch." povedala som, keď ma uložil na gauč.
,,Už idem princezná." povedal a odbehol po moju zabudnutú barlu.
,,Dnes už máš rehabku, vieš o tom?" povedal len tak medzi rečou.
,,Čo?" vybľakla som.
,,No máš rehabilitáciu od 16:00 do 17:30." podal mi presnejšie informácie.
,,Dobre a bude ti vadiť, pokiaľ dovtedy príde jedna moja kamarátka?" vypúlila som psie oči.
,,Nie prečo by malo?'' zachmuril sa a ľahol si ku mne.
,,No že sa nebudem venovať tebe ale jej."
,,Nie to je vpohode." chytil ma okolo pleca a zapol telku.
,,Dobre tak môžeš ísť otvoriť dvere lebo mi napísala, že už je tu.'' usmiala som sa. On sa postavil a otvoril.
,,Ahoj Molly." pozdravila som sa jej.
,,Ahoj maród." prišla ku mne a objala ma.
,,Molly toto je môj priateľ Nicolas, Nicolas, toto je moja kamarátka Molly." potriasli si rukami. Nicolas mal na nej nalepené oči ako medveď keď uvidí med. Molly je niekedy dobrá kamarátka, ale každé dva týždne má iného frajera, výstrednejšie sa oblieka, má trochu väčšie prsia než ja a veľa sa maľuje.
,,Tak čo budeme robiť?" opýtala som sa.
,,Neviem, môžme si niečo zahrať." navrhol Nicolas.
,,Dobre. Choď ku mne do izby a niečo vyber." odišiel do mojej izby a s Molly sme ostali samé.
,,Počúvaj ma, ty máš dobrý vkus na chlapcov." štuchla ma do ramena.
,,No vidíš." usmiala som sa. Nicolas prišiel s Egom a tak sme začali hrať.
________________________________
Dnes vyhrala Molly. Rozlúčila s nami a odišla. Potom som si ľahla a zaspala.
Ospravedlňujem sa, že dnes len taká krátka časť ale nemám veľa času tak aspoň toto som vám chcela vydať. Majte sa a užívajte si prázdniny.
Žofka
YOU ARE READING
Gymnastka
RomanceMladá gymnastka Karina, je šikovné, milé a sympatické dievča. Aspoň na gymnastike, ale v škole sa správa úplne inak. Je drzá, zahalená v čiernom. Raz sa bude potĺkať mestom a zistí, že v areáli pre atletiku je deň otvorených dverí. Určite si nenechá...