Pokiaľ nemáš rada opbkecávačky tak túto časť rovno preskoč.
Tak že ahojte ľudkovia. Táto časť je taká o oznamoch a o mne. V prvom rade vám chcem veľmi poďakovať za vaše úžasné komentáre, ktoré má najviac tešia a posúvajú ďalej. Pokiaľ ste si prečítali oznam na 20. časti tak poznáte môj vek a preto je to pre mňa obrovský úspech. Pamätám si na moment keď som sa tešila keď bola táto kniha 89. Ako som sa s mojou kamarátkou Niklu objímala a tešila. Ďalšie obrovské ďakujem patrí ľuďom ktorí ma poznajú osobne a čítajú môj príbeh. Vďaka nim vychádzajú nové časti, lebo oni ma k tomu dokopú. Najčastejšie to je Nika ktorá si zrušila svoj Wattpad profil. Ďalej tu je moja BFF bara368 ktorá ma pozná asi aj lepšie než moji blízky. Veľmi ďakujem Lilka823 lebo tá ma naučila hodnotám životu a tomu, že pokiaľ niečo mám tak si to musím vážiť a nie až potom keď to stratím. Preto sa ti aj chcem ospravedlniť za trápenia ktoré som ti v živote spôsobila, za každú slzu a štipku hnevu ktorú si vyronila kvôli mne. Stále ma to mrzí a bolí. Ďakujem mojím spolužiakom, lebo tí ma úplne menia. Vďaka vám som taká aká som. Ďalšie obrovské ďakujem patrí mojej pani doktorke ktorá ma už nie raz dostala z chorôb. Neviem či ste čítali Šarlot ale ak hej, tak možno pochopíte. Keď som už pri tej Šarlot, tak táto kniha nepostúpila ďalej ale prihlásila som sa na inú súťaž a napísala som ďalšiu knihu tak pokiaľ by ste si ju chceli prečítať aj vy tak mi napíšte.
Treba sa tešiť z toho, že sa ráno zobudíte, nadýchnete a postavíte z postele. Tešte sa zo svojho zdravia, lebo nie každý ho má k dispozícii. S mojim súborom chodíme dva-tri krát do roka vystupovať pre deti z detskej onkológie. Chodíme aj po izbách k tým najvážnejším prípadom len aby sme tie deti dozvedeli. Ja som v tomto súbore speváčka aj tanečníčka a keď máte spievať sólo a pozerať sa na tie deti s úsmevom je ťažké. Raz sa mi zasekol hlas a proste som nevedela spievať. Vážte si svoje zdravie a nekazte si ho. Život je sviňa a pokiaľ mám ťažkú chvíľku tak stačí prísť na Wattpad a tu je hrrrrrba krásnych komentárov od vás.
Ďakujem vám za vysoké čísla v zhliadnutiach a votes, lebo toto sú až nepredstaviteľné čísla. Ospravedlňujem sa, že časti vychádzajú tak nepravidelné a malo ale proste mám toho strašne veľa. Jedno obrovské vďaka patrí aj vám mojim čitateľom ktorí ma podporujete a píšete tie úžasné komentáre. ĎAKUJEM.
❤Žofka❤
ESTÁS LEYENDO
Gymnastka
RomanceMladá gymnastka Karina, je šikovné, milé a sympatické dievča. Aspoň na gymnastike, ale v škole sa správa úplne inak. Je drzá, zahalená v čiernom. Raz sa bude potĺkať mestom a zistí, že v areáli pre atletiku je deň otvorených dverí. Určite si nenechá...