12. časť

2.5K 196 31
                                    

Dievčatám som podala rozcvičku a dala im prestávku. Odbehla som sa pozrieť na chalanov. Dnes to bola fakt drina s tými dievčatami. Sú to klasické pubertiačky, ktoré needia čo zo sebou. Posadila som sa do hľadiska, aby som na nich mala všetkých výhľad. Okolo Borisa sa motala nejaká nabotoxovaná bábika. Je mi jej úprimne ľúto. Keď aj ju doriadi tak jak mňa, tak to jej prajem úprimnú sústrasť.

,,Chalani, máte pestávku." povedal tréner chalanom. Boris si to okamžite namieril ku mne. 

,,Kaja." zakričal. V jeho hlase bolo počuť ľútosť. Ja som sa otočila a nahodila poker face. 

,,Kaja vážne prepáč za to čo som ti urobil, ale celé to bola stávka s kamarátom o veľké peniaze. Dohodli sme sa, že keď ťa zbalím a potom zmlátim tak mi dá 100€ lebo podľa neho to je nemožné, ale teraz mi ich má dať no proste celé to je domotané. Odpustíš mi?" hodil na mňa psie oči. Ja som nevedela lapiť dych a tak som sa musela chytiť zábradlia aby som nespadla. Moje srdce vynechalo jeden úder a tým pádom sa mi hlava zakrutila znova. V tvári som zbledla a mierne sa mi podlomili nohy. Boris má okamžite chytil za boky a ja som naňho vyštekla:

,,Tak môj zlatý pokiaľ si myslíš že tým že mi povieš prepáč tak mi tá bolesť, rany a slzy nahradí? Ak si toto myslíš, tak si na veľkom omyle. Strč sa." zvrieskla som po ňom a on odo mňa odstúpil. Mne sa strašne zakrútila hlava a moja ruka minula zábradlie. Moje telo padalo smerom k zemi, ale zachytili má niekoho ruky.

,,Kaja?" opýtala sa ma dotyčná osoba. Ja som otvorila oči a čo som nevidela. Tie najmodrejšie a najkrajšie oči na svete.

,,Hmm?" zachrapčala som.

,,Koľko si toho píla?" opýtal sa ma. Je pravda, že naposledy som pila asi pred 2 hodinami a to som teraz podala dievčatám rozcvičku a bonus má rozčúlil Boris. Vlastne, kde je on? Rozhliadla som sa po okolí a on sedel na jednej z lavičiek v hľadisku.

,,Málo." odpovedala som.

,,Poď." povedal Nicolas. Ja som sa postavila na nohy a pomalím tempom som zišla po schodoch. Z amnou išiel aj Boris. Pozbierala som posledné sily, prúdko som sa otočila a jednu mu vlepila.

,,To aby si na mňa nezabudol." sladko som  povedala a cmukla som naňho. Jeho ruka mi išla tiež vraziť, ale zachytila ju tá Nicova.

,,Keď sa jej čo i len dotkneš, tak máš zaručené miesto na cintoríne." vyhrážal sa mu. On ho prepálil pohľadom a odišiel. Nicolas ma podoprel a išli sme k dievčatám kde som mala vodu. Napila som sa a pokračovala v tréningu. Poobzerala som sa medzi dievčatami a všimla som si, že jedna chýba. Počas rozcvičky som si všimla, že je väčšinou sama, ale zato sa snaží robiť všetko precízne.

,,Dievčatá, dajte 3 kolečká okolo telocvične, hneď som späť." podala som im pokyny a ako voda som sa rútila do šatne. Prúdko som otvorila dvere, až dievčatko, ktoré sedelo na lavičke schúlené v klbku podskočilo. Malo uplakané oči a objímala svoje kolená.

,,Prepáč." povedala som s príjemným úsmevom na perách a podišla k nej bližšie.

,,Čo sa stalo?" opýtala som sa jej, ,,mne môžeš povedať všetko."

,,Aaa, vysmievajú sa mi. Že som úplne out, že počúvam vážnu hudbu, že ma na tréningy nosí mama, že nemám adidas alebo nike tenisky, že mám rada romantické príbehy a je jedno, či vo forme filmu alebo knihy a" nenechala som ju dopovedať a skočila jej do reči.

,,Počúvaj ma. Viem kam tým mieriš. Nemajú ťa proste rady takú, aká si a ty na nich kašli. Buď kým si a nemeň sa kvôli niekomu inému. Nesprávaj s ako stádo, práve naopak, odstúp od toho stáda a ukáž svetu, že môžu byť aj iný ľudia ako taký, ktorý pozerajú akčné filmy, počúvajú rep, majú kerky alebo chodia s reťazami okolo krku. Ignoruj ich. Daj si do uší slúchadlá, zapni si Beethovena a kašli na ne. Usmej sa a povedz im, či ti závidia jedinečnosť, alebo že ty si pyšná na seba preto, lebo si sama sebou." povedala som to čo mi hovorieval ocko, keď som bola malá. Lri spomienke naňho ma pichlo pri srdci. Veľmi mi chýba a žiaden Leov otec mi ho nenahradí. Stisla som jej ruku a znovu sa na ňu usmiala.

,,Ďakujem." povedala a hodila sa mi okolo krku. Ja som jej objatie opätovala a povedala som:

,,A teraz šup šup na tréning." ona vyskočila na rovné nohy, utrela si slzy a utekla ado telocvične. Ja som za ňou pobehla a všimla si, že dievčatá to flákajú.

,,Tak že dievčatá, keď že to flákate, tak bežíte ďalšie dve kolečká navyše." prísne som povedala. Ony len pretočili očami a pridali do tempa.

_______________

Dievčatám som rozdala keksy a utekala som sa prezliecť. Ešte som sa rozlúčila s trénerom a s Nicolasom. Nasadla som na najbližší autobus a viezla som sa domov. Tam ma ešte stále čakal zmorený Leo a Jake, ako počúvajú keci rodičov. Keď sa mi naskytol tento pohľad, tak som myslela, že puknem od smiechu.

,,Oooo, Ahoj Kaji, konečne si doma." uvítala ma mama. Leo a Jake ma prepaľovali pohľadmi a ja som len pretočila očami.

,,Čau mami. Čaute chalani." pozdravila som sa im a Huga som naschvál vynechala. Trošičku ho podráždim.

,,Chalani, poďte hore. Chcem vám niečo ukázať." povedala som.

,,Nie nie, my s Leom sme už na odchode." rýchlo sa postavil Hugo.

,,Dobre, tak dovidenia." pozdravila som sa a vybehla som po schodoch. Tašku som hodila do rohu izby a zobrala si svoj notebook, kde som si pustila film, po ktorom som následne zaspala.

 Tašku som hodila do rohu izby a zobrala si svoj notebook, kde som si pustila film, po ktorom som následne zaspala

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Ahojte ľudkovia. Ďakujem za takmer 4K zhliadnutí. Som vám za to veľmi vďačná a teší ma to. Do komentárov mi napíšte názor na túto časť. Táto je viac menej oddychová. Ako sa vám páči to čo povedala Kaja našej atlétke? Sama som to vymyslela čiže mi dajte vedieť či sa vám to páči. Ináč do komentárov mi mozte napísať pokiaľ chcete mať venovanie na nejakej časti.
❤Žofka❤

GymnastkaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang