~13~

442 26 1
                                    

We moeten een verdwijnkast hebben. Een plaats waar leerlingen die verstopt kunnen hebben.

Ik liep drie keer langs de lege muur die naar de kamer van hoge nood moest lijden. Kraken verscheen er een deur. "Je hebt het gedaan!" Zei Draco vrolijk. Trots keek ik naar de deur die verschenen was. "Laten we gaan." Draco trok de deur open en liep naar binnen. "Verdomme." Zuchtte ik. "Die gaan we nooit vinden." Draco afschudde zijn hoofd. "We moeten wel." Ik zuchtte en knikte Draco had gelijk. "Jij die kant, ik deze kant."

"Draco! Ik heb hem!" Na meer dan een half uur galmde mijn stem enthousiast door de gigantische zaal heen. "Waar? Schiet even vonken dan zie ik waar ik heen moet!" Ik deed wat mij gevraagd werd en na een tijdje stond Draco voor mijn neus. "Ik was dichtbij." Ik grinnikte. "Nou nu moet jij het maar verder doen. Hij knikte en haalde een brief uit zijn zak. "Ik heb met odius geschreven." Hij vouwde de brief open en las het nog een keer door. "Ik ga even kijken wat hier allemaal is. Succes met die kast." Afwezig knikte hij en begon een rare spreuk op te noemen.

"Morgen gaan we weer verder." Zuchtte Draco. "Niet gelukt?" Vraag ik hem. "Dat weet ik niet. Daar gaan wel een paar dagen over heen." Ik knikte. In de kamer hing een onheilspellend blauw licht. Ik keek naar Draco. Het licht viel perfect op zijn gezicht. "Sta even stil." Fluisterde ik. "Waarom?" Vroeg Draco verbaast. "Omdat ik het zeg." Verbaast keek hij me aan. "Wat doe je?" Ik veegde een pluk haar recht bij hem en gaf hem een zacht kusje op zijn lippen. "Wat is er?" Grinnikte hij. "Ik ben gewoon heel blij met je." Hij legde zijn handen op mijn middel en trok mij dichter naar zich toe. "Ik ook met jou." Hij plaatste zacht een kus op mijn lippen maar ik wilde meer. Ik wou hem ruw terug zoenen. Draco grinnikte. "Wat is er?" Ik keek hem boos aan. "Kom nou." Hij lachte weer. "Wat wil je?" Ik zuchtte. "Ik wil jou. Hier en nu." Hiermee ging hij blijkbaar akkoord hij zoende mij ruw terug en duwde mij tegen een stapel kisten aan. "Hier of naar de leerlingen kamer?" Heeg Draco nadat hij zijn lippen van de mijne haalde. "Hier." Hij grinnikte weer en ging door met waar we waren gebleven.

{A/N}
Heey allemaal!
Dit is een hele korte update, ik weet het. Ik zit namelijk een beetje vast met ideeën. Ik heb wel ideeën, maar die zijn pas voor aan het einde van het school jaar.... Naja ik kom wel weer met een hoofdstuk!
Xxx

Stupid things {pauze}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu