Szereti a fejtörőket? //Nygmobblepot

518 56 11
                                    

A férfi bicegve baktatott be a Gotham-i Rendőrkapitányságra, amit röviden mindenki csak GCPD-ként emlegetett. Minden áron odaszerette volna adni a meghívót az újonnan megnyitott klubjába annak a férfinak, akit a barátjának tekintett: a híres-neves James Gordonnak.

Edward Nygma - a magas, szemüveges fickó az emelvényről figyelte a jövevényt. Egyből felismerte, pedig csak hírből hallott még róla, de kétség sem fért hozzá, hogy ő az: Oswald Cobblepot, a Pingvinként is emlegetett, híres bajkeverő.

Oswald egyből felkeltette Ed figyelmét: nem csak érdekes bicegése, hanem rejtélyes kisugárzása miatt is. Ed nem tudta volna megmondani miért, de szimpátiát érzett az alacsony, bicegő alak iránt, már abban a pillanatban, amint az belépett a GCPD-be.

Oswald észrevette, hogy figyelik. Először csak egy tekintetet érzett magán, aztán meglátta, ki kukkolja. Egy fintort vágott a szemüveges fickó láttán, aki gyorsan elfordult amint rá pillantott.

Barom - gondolta magában Oswald, majd megfordult, de valahogy mégis érezte, hogy a fickó követni fogja.

Ed megindult Oswald mögött. Az emelvény egyik-egyik oldalán siettek le mindketten, s szinte végig fej-fej mellett haladtak, le sem véve egymásról a tekintetüket..

Mi az Istenért követ ez a különc engem? - tűnődött Oswald. Mintha csak vonzanám az ilyen balfékeket...

Aztán megállt. Megvárta a férfit, hogy oda érjen mellé. Nem is kellett sokat várnia rá: a magas alak ott termett mellette, fura mosolyra húzva a száját.

Oswaldot kezdte rémesen idegesíteni, ezért eldöntötte, hogy haladéktalanul elküldi jó messzire.

- Segíthetek? - fordult ingerülten a férfi felé.

Ed egy precíz, előre kigondolt mozdulattal megfordult, majd rá mosolygott.

- Nem hiszem, segíteni tud?

Oswald kis híján elnevette magát.

- Mit akar? - kérdezte.

- Amit én akarok? A szegénynek van, a gazdagnak szüksége van rá és ha megeszed, meghalsz - Ed egyenesen büszke volt arra, hogy ilyen remek válasszal rukkolt elő.

Oswaldot viszont ez nem nyűgözte le. Csak hitetlenül, nagyot pislogva megrázta a fejét.

- Most... Egy fejtörőt kérdez tőlem?

- Szereti a fejtörőket? - kérdezte Ed lelkesen.

Oswald felemelte a kezét.

- Nem.

Ed elvigyorodott.

- Szóval feladja?

- Figyeljen, barátom...

- ...semmi! A válasz semmi! - szakította félbe Ed. - A szegénynek van, a gazdagnak szüksége van rá és ha megeszed...

De Oswald sem hagyta magát, leállította az alakot.

- Ki maga? - kérdezte.

Ed elmosolyodott.

- Edward. Nygma - hangsúlyozta ki családnevét. - Én tudom azt, hogy maga kicsoda.

Oswald cinikusan elmosolyodott.

- Akkor azt is tudja, hogy túl közel áll - jelentette ki.

Ed arcáról egy pillanatig lelankadt a mosoly, de természetesen hátrált egy lépést. Oswald elégedetten nézett ismét előre, csak arra nem számított, hogy Edet nem lesz ennyire könnyű levakarnia magáról. Ed elmosolyodott és ismét megszólalt. Szerette volna lenyűgözni valamivel az alacsonyabbat:

- Tudta hogy a hím császárpingvinek úgy tartják melegen a tojásaikat hogy a lábfejükön egyensúlyoznak velük? Hát nem aranyos? 

Oswald azt hitte, ott esik össze.

Ez a fickó most komolyan csúfot űz belőle? Utálja ha Pingvinnek szólítják és akkor még ez az alak is rajta szórakozik? Nem. Ilyet senki sem tehet Oswald Chesterfield Cobblepot-al!

Ismét magára öltötte cinikus mosolyát, majd Ed felé fordult.

- Örülök hogy megismerhettem, haladjon tovább! - dühös tekintete azonnal levakarta a vigyort Ed arcáról. Végképp. Érezte, hogy ezt most elcseszte.

- Meglesz! - válaszolta Ed, halványan elmosolyodva, majd elsétált gyorsan Oswald mellett. Kellemetlenül érezte magát.

Amatőr - gondolta magában Oswald, s örült, hogy ebben az eszmecserében ő győzedelmeskedett.


Author's note:

Ijesztő, hogy meg se kellett néznem a videót mert tudtam kívülről hogy mit mondanak. XD Ez az egyik legkedvencebb Nygmobblepot jelenetem, szóval muszáj volt leírnom. :)


Nygmobblepot//One-Shots {hun} // BefejezettHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin