Bună tuturor!Numele meu este Nicol şi am aproape 18 ani.Am părul roşcat,ochii căprui şi locuiesc împreună cu mama mea Adeela în marele oraş New York.Ştiu la ce vă gândiți!Tatăl meu?Ei bine...tatăl meu,Ryan a murit într-un accident acum 3 ani.Sa-u schimbat multe de atunci...orcum nu vreau să o mai lungesc atât aşa că hai să trece la ce se va petrece astăzi...
Este aniversarea de 18 ani a celei mai bune prietene ale mele,Ana şi habar nu am cu ce o să mă îmbrac...poate are vreo idee mama mea
N:hei mama!Astăzi este ziua de naştere a Anei şi habar nu am cu ce o să mă îmbrac şi desigur nici cadou nu am fost în stare să-i cumpăr...
A:Draga mea,nu te îngrijora,spuse mama relaxată.Uite nişte bani şi du-te la mall şi cumpără-ți haine şi aşa poate vei găsii si un cadou potrivit pentru Ana.
N:Mersiii mult,mami!spun eu cu o voce de copil mic.
După câteva minute mă duc în camera mea pentru a mă îmbrăca de mall.Îmi aleg o pereche de blugi şi un maieu alb,simplu care este şi puțin larg dar nu este nici o problemă ținând cont că este vară!După mă duc la măsuța mea pentru a mă aranja puțin,aşa ca de mall...puțin rimel,nişte mascara şi desigur un ruj potrivit...gata!sunt pregătită de mall!îmi iau teneşii preferați şi să nu uităm de gentuța mea în care îmi pun banii,telefonul şi un balsam de buze.Ajunsă la mall îmi cumpăr câteva haine pentru diseară şi desigur un cadou pentru bff-ul meu!Am decis să-i iau un lănțişor de aur,care avea în mijloc o inimioară cu un mic diamant.Ei bine acum pot pleca acasă!
Ajunsă acasă sunt întâmpinată de mama care mă ajută cu cumpărăturile.După ce despachetez,mă duc în camera mea pentru a-mi face un duş şi pentru a mă pregătii de petrecere.Aleg să mă îmbrac cu o pereche de blugi negrii,cu un maieu mov,desigur îmi iau teneşii mei albi şi ca accesorii un ceas şi un lănțişor.Machiajul meu e unul destul de simplu adică nişte rimel,puțin fond de ten,un creion de ochi negru şi un ruj roşu aprins,iar părul îl laa desfăcut...ei bine sunt gata!exact la timp!îmi iau rămas bun de la mama şi plec,desigur iau şi cadoul cu mine.
Când ajung la casa Anei,sunt întâmpinată de ea dar şi de prietenii noştrii:Simona şi Simon care sunt frați gemeni,Cristi şi Harry care este verişorul Anei.Cred că va fi o noapte super distractivă!
Heii dragi cititori!sper să va placă cartea pe care am început-o:)stiu ca sunt la început si sper sa nu vă dezamăgesc...P.S.:in imagine este Nicol
Vă pup pe toti😘😘
CITEȘTI
Îndrăgostită de fratele meu vitreg
RomanceÎn această carte Nicol o fata de 18 ani se indragosteşte de un baiat pe nume Dylan care va fi si fratele ei vitreg.Daca vreti sa aflati mai mult trebuie să cititi❤