P.S.:În poză este Dylan😇😍
Nicol P.O.V.
Dimineață,ma-m trezit destul de devreme pentru că soarele nu vrea să mă lase niciodată să dorm...Ma-m ridicat uşor din pat pentru nu al trezii pe Dylan care dormea ca un înger!Doamne cât de drăguț este...
Mă duc la baie pentru a mi face un duş şi pentru a mă îmbrăca.Cred că îmi voi lua o pereche de blugi strâmți negri şi un maieu iar machiajul este simplu:puțin rimel,fond de ten şi un ruj de culoarea pielii.După ce mă pregătesc cobor jos...mama plecase la servici împreună cu tatăl lui Dylan.Mă gândesc să-i fac o surpriză lui Dylan aşa că îi pregătesc micul-dejun(clătite cu ciocolată)După ce termin mă duc în camera mea,unde se pare că se trezise şi Dylan.
D:Neața surioară,spune el somnoros.
N:Neața şi ție prințule adormit!Doamne de ce ia-m zis prințule?!ce proastă sunt.Ăăăm...ți-am pregătit micul dejun!
D:Mersii mult prințeso!
După ce las tava cu clătite observ că Dylan nu are tricou pe el...Doamne ce abdomen are!
D:îți place ce vezi?spune el râzând.
N:Ce?cred că nu mia-m dat seama că mă holbam.Nu!spun eu hotărâtă
D:Dacă zici tu!
După ce terminăm de mâncat observ că Dylan se îmbracă foarte elegant.Oare unde pleacă?
D:Ei bine!Cum arăt?
N:Da...eşti ok!spun eu mai mult bâlbâindu-mă.Dar unde pleci aşa îmbrăcat?
D:Mă întâlnesc cu nişte prieteni.Dacă vrei vino şi tu!
N:Ok!Chiar vreau să-ți cunosc gaşca...
Nu după mult timp ajungem în parc unde ne întâlnim cu prietenii lui Dylan.
D:Salut băieți!Vreau să v-o prezint pe Nicol...sora mea vitregă.Nicol ei sunt Louis,Liam,Sam,Anabel şi Raisa.
După ce toți mă salută observ că Anabel îl ia de mână pe Dylan dându-i un sărut.Asta a umplut paharul!Plec de acolo fără să mai spun vrun cuvânt.Ajung acasă unde intru direct în camera mea şi încep să plâng.Dar de ce plâng?!Pentru că ma-m îndrăgostit de Dylan şi nu suport să-l văd cu fata aceea.
Heii dragii mei!😄am revenit cu un nou capitol😊sper sa va placă si scuzati greselile de la capitole.va pup👄
CITEȘTI
Îndrăgostită de fratele meu vitreg
RomanceÎn această carte Nicol o fata de 18 ani se indragosteşte de un baiat pe nume Dylan care va fi si fratele ei vitreg.Daca vreti sa aflati mai mult trebuie să cititi❤