25:Sfarşitul poveştii

937 40 20
                                    

    Zilele următoare nu m-am gandit doar la visul meu.Era foarte ciudat pentru că nu îl înțelegeam deloc!Mai bine merg la Ana care poate îmi va da ceva idei despre ce aș putea face în legătură cu acest vis.

   N:Hei Ana!Pot să intru?

   A:Normal draga mea!Ai pățit ceva?

   N:Oarecum...da...

   I-am povestit Anei totul!Nici ea nu avea nici o idee despre ce ar putea însemna acest vis.

   A:Draga mea nu știu ce să zic..Adică e destul de ciudat...crezi că sar putea adeverii acest vis?

    N:Nu știu dar nu vreau să-l pierd pe Dylan spun printre lacrimi.

    A:Nu plânge!Totul va fi bine!Off acum trebuie să plec..am un show dar după vi la mine și mai vorbim,ok?

   N:Nu lasă..nu vreau sa te încerc cu problemele mele!Ne vedem mâine!Îmi trimiți poze!paa

    A:OK...te pup bye!

  Ana ca de obicei a fost perfectă și a strălucit pe scenă ca o stea!

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

  Ana ca de obicei a fost perfectă și a strălucit pe scenă ca o stea!

D:Bună iubito!Ce faci?

N:Hei...bine am fost pe la Ana...

D:Eu am fost la doctor!Ți-am zis că nu mă simt prea bine..

  N:Și...cum a fost?De ce te simțeai așa rău?

  D:Pentru că...nu știu cum să-ți spun dar am aflat că am o boală destul de gravă...

   N:Nu se poate!Nuu!D...Dylan vei fi bine,nu?Spune-mi că vei fi bine te rog!Am nevoie de tine!

   D:Stai linistită iubio!Voi fi bine!Adică trebuie să fiu operat...

   N:Ok..păi atunci asta vom face!Ai vorbit cu mama și tata?

   D:Da...

   Ziua următoare am mers cu Dylan și cu părinții nostri la spital.Nu vreau să-l pierd pe Dylan.Nu pot trăii fără el!Moare el mor și eu!

    Doctorul:Puteți aștepta aici dar va dura ceva timp așa că mai bine mergeți acasă!

    N:Nu!eu rămân aici cu Dylan!Nu îl las!

   Mama:Bine..vom rămâne aici!

   Nicol P.O.V.

   Aștept deja de câteva ore!Simt cum mă sufoc fără el!Trebuie să fie bine!Nu vreau să îl pierd!Nu pot sta fără el!Îl iubesc prea mult ca să îl las!💔 După o oră doctorul iese din sala de operații..nu părea prea fericit...

   Doctorul:Îmi pare foarte rău dar nu a supraviețuit!Am încercat totul dar nu a rezistat!Boala aceasta o avea deja de o lună și se pare că avansa destul de repede!Ne pare rău!Condoleanţe!

   Nu se poate ce aud!Fug spre camera unde este Dylan!Nu se poate să fie mort!

   N:Dylan!Dylan!Te rog trezeste-te!Nu mă lasă singură în lumea asta rea și crudă!Te rog!Nu mă lasa...Te iubesc...

   Degeaba nu se va mai trezi...Merg acasă împreuna cu părinții mei care sunt la fel de distruși ca mine!Liam a reacționat foarte urât când a aflat că nu își va mai vedea niciodată cel mai bun prieten.Ana a început să plângă la fel de tare ca mine.Toată lumea era distrusă!Nu îl vom uita niciodată!A fost fosrte special pentru noi toți și eu l-am iubit cum nu am iubit pe nimeni!El ma învățat cum este să iubești,cum este să fi fericit cum este să trăiești!

Toată lumea era distrusă!Nu îl vom uita niciodată!A fost fosrte special pentru noi toți și eu l-am iubit cum nu am iubit pe nimeni!El ma învățat cum este să iubești,cum este să fi fericit cum este să trăiești!

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

  

   *Autoarea*

    Dragii mei acesta a fost ultimul capitol al cărții și sper că va placut ce am scris până acum!O să încep o altă carte peste puțin timp(puteti sa îmi lăsați idei în comentarii despre un nou început de carte)vă mulțumesc că mă susțineţi și ca va plăcut povestea mea!ne vedem în curând!va iubesc❤❤

XOXO,
        Criss💋

Îndrăgostită de fratele meu vitregUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum