P.S.:la medie este Liam😍
Mă trezesc devreme(ca de obicei).Mă îndrept spre baie pentru a-mi face rutina ca în fiecare dimineață.Mă ridic uşor din pat pentru a nu-l trezii pe Dylan care dormea profund.Mă duc spre dulap pentru a-mi lua 2 prosoape şi desigur papuceii mei roz.După 30 de minute ies din baie văzându-l pe Dylan care se uita la televizor.D:Neața iubito!Ce sexy eşti aşa,spune el cu un zâmbet pervers.
N:Mersii!Dar orcum mai văzut aşa de mai multe ori...Nu apuc să termin ce am de zis că observ că mă sună Ana:
*convorbire telefonică*
A:Hei Nicol!Ce zici ne vdem azi cu băieții?La o întâlnire dublă!Cum am vorbit noi!N:Daaa!!Sigur!!La ce oră?
A:Pe la 16:30.e ok?
N:Da!Şi unde vom merge?A:La un film,la o pizza vedem...
N:ok..pup paa!
A:Pa scumpo!
*convorbire terminată*
D:Deci...ce voia Ana?
N:Păi...eu,tu,Ana şi Liam să mergem la o întâlnire dulbă.Adica toți 4!Va fi distractiv!
D:Ăăăm...ok!ma duc să mă pregătesc!
N:Ok...mă duc şi eu!
Îmi iau o pereche de blugi negri,un tricou alb cu dungi negre şi teneşi mei abli.Pentru machiaj ceva simplu adică rimel,fond de ten,ruj şi nişte fard pe ploape iar părul îl las desfăcut.Dylan P.O.V.
Cred că o să-mi iau o pereche de blugi verzi mai închişi,un tricou negru şi o jachetă tot neagră care merge bine cu adidaşii mei negrii şi desigur îmi fac şi eu părul şi cam atât!
Acum că suntem gata putem pleca în oraş unde ne întâlnim cu Ana şi Liam.Eu nu la-m văzut niciodată pe Liam...mă întreb cu arată?!Dylan îl cunoaşte foarte bine doar sunt cei mai buni prieteni.
După 20 de minute ne întâlnim cu ei.Ne aşezăm la o masă pentru a vorbii şi pentru a ne cunoaşte mai bine sau cel puțin pentru a-l cunoaşte eu pe Liam.
A:Deci...ce mai ziceți?spune Ana râzând.
N:Nimic intresant...voi?
A:Păi eu am avut un show!Ştiți voi...adică ştiți că sunt model.Sau cel puțin Nicol cu Liam ştiau.
P.S.:În poza este Ana👇stiu!s-a cam schimbat,nu?
N:Şi...Liam eu nu prea te cunosc.Spune-mi ceva despre tine!
L:Păi...am 18 ani,îmi place basketul,ştiu să cânt la chitară...
N:Super!
D:Ce ziceți?Mergem la un film horror?Liam ce zici?
L:Da frate!hai să mergem!A:Pe noi nu ne întrebați?!orcum hai să mergem...
Ne luăm biletele şi desigur popcorn şi suc şi intrăm în sală...
Hei cititorii!am mai pus un capitol😊e prima parte a "Întalnitii duble"nu uitat de voturi,pentru a va vedea susținerea(adica cu timpul in care scriu as fi putut face altceva)va iubesc mult❤💝
Pe data viitoare💋
CITEȘTI
Îndrăgostită de fratele meu vitreg
RomanceÎn această carte Nicol o fata de 18 ani se indragosteşte de un baiat pe nume Dylan care va fi si fratele ei vitreg.Daca vreti sa aflati mai mult trebuie să cititi❤