P.S.:în poza este Dylan😍
Soarele dimineții mă trezeşte destul de devreme,ceea ce nu prea îmi convine...mă ridic din pat.Cu greu mă pot ține pe picioare deoarece dimineața sunt destul de amorțită.Mă duc la baie pentru a-mi face un duş.În 30 de minute sunt gata.Mă îndrept spre dulap pentru a-mi alege ceva de îmbrăcat.Într-un final mă decid:o pereche de colanți negrii şi un tricou alb pe care scria"Fata lu' tati"după care mă aranjez puțin şi cobor jos unde mă întâlnesc cu mama:M:Neața scumpa mea!ai dormit bine?
N:Neața mami!am dormit foarte bine!
M:în seara asta va veni iubitul meu împreună cu fiul său la cină asa că să te îmbraci frumos!la 20:00 vor fi aici!
N:Bine mama!voi fi gata până atunci!Ştiu la ce vă gândiți...mama are un iubit?!ei bine da!Dar asta nu mă deranjează pentru că stiu că tata mereu va fi în sufletul ei!
După câteva ore încep să mă pregătesc:îmi aleg o rochie roşie,nici prea scurtă dar nici foarte lungă,în picioare iau o pereche de pantofi negrii iar ca acesorii un lănțisor din aur şi o pereche de cercei cu o mică piatră prețioasă.Machiajul va fi ceva simplu,de seară adică rimel,fond de ten,puțin fard şi desigur un ruj roşu.După ce termin cobor jos pentru a întâmpina oaapeții.Când deschid uşa,ce să vad?!Era Dylan!Doamne..se pare că universul mă vrea alături de el,ceea ce nu-mi displace.Îl invit în casă pe Dylan şi pe tatăl sau Alex.
M:Mă bucur ca ati venit,spune mama cu un zâmbet larg pe față
D,A:ne bucurăm că suntem aici,spun ei la unison.
După ce mâncăm mama cu domnul Alex au să ne dea o veste importantăA:copii,eu împreuna cu Adeela ne vom căsătorii,ceea ce înseamnă că veți fi frați!
Noi am rămas cu gurile căscate dar ne bucuram pentru ei.M:Nicol,să sti că Dylan va împarții camera cu tine până îi vom zugrăvii camera,spune mama.
D:Pentru mine nu este nici o problemă,spune el zâmbind.
N:Desigur,spun eu emoționată.
Ne ducem sus pentru a-i arăta camera mea sau mai bine zis camera noastră.După ce ne schimbăm în pijamale ne cuprinde un somn adânc pe amândoi,eu adormin în brațele lui Dylan.
Pam,Pam😂ce credeti ca se va întampla?eu sper ca va placut acest capitol şi ne vedem în curănd😆
Ceau💋
CITEȘTI
Îndrăgostită de fratele meu vitreg
RomanceÎn această carte Nicol o fata de 18 ani se indragosteşte de un baiat pe nume Dylan care va fi si fratele ei vitreg.Daca vreti sa aflati mai mult trebuie să cititi❤