Nicol P.O.V.
Nu o să vă vină să credeți ce vis am avut!!!Deci cred că e cel mai ciudat vis ever pe care l-am avut în toată viața mea!Dacă veți avea rabdare o să vi-l povestesc...pentru că a fost foarte surprinzător...
Începea cu mine de când la-m cunoscut pe Dylan.Adică de când a apărut el în viața mea sau schimbat o mulțime de lucruri.Nu știu cât de bine mă voi exprima dar am să încerc să vă fac să înțelegeți!Se facea că eu eram într-o grădină și era vară(anotimpul meu preferat)și era și Dylan acolo...mă dădea în leagăn și nu știu de unde a apărut Ana împreuna cu Liam care veneau spre noi.Liam a început să ne cânte i melodie foarte frumoasă la chitară iar Ana o fredona alaturi de el.Eu și Dylan eram surprinși deoarece era o melodie foarte frumoasă dar tristă...prea tristă și nu știam de ce.Eu și Dylan am încercat să-i oprim din a cânta acea melodie dar nu am reușit...se audea peste tot!Eu și Dylan ne-am luat de mână și am fugit de acolo ajungând la o școală unde învățasem eu în clasele 5-8...era destul de straniu pentru că cerul era puțin întunecat!Zici că urma ca ceva important să se întâmple dar nu s-a întâmplat nimic.Partea ciudată a fost că Dylan mi-a zis ceva"Nicol,te rog să ai mare grijă de tine pentru că vei întâlnii foarte mulți oameni pe lume care îți vor vrea răul!Eu te-am iubit,te iubesc,și te voi iubi mereu!Nu te voi uita niciodată și eu chiar am avut cea mai frumoasă viață alaturi de tine!Nu vreau să te pierd...și te rog doar să nu mă uiți...".Ne mai putând să scot nici măcar un cuvânt am început să plâng deoarece Dylan nu mai era lângă mine!Parcă se evaporase!Nu vedeam nimic în jurul meu!Decât ceață...era ciudat!Dylan nu era,Ana nu era,Liam nu era...rămăsesem singură...lacrimile îmi curgeau pe obrajii mei roșii...dar cel mau important este să nu uit ce mi-a zis Dylan.Îmi amintesc ultima dată când îl văzusem(în vis)
Bun deci ăsta a fost visul meu!Mă întreb oare ce înseamnă?Ce vrea să-mi atenționeze?Ce se va întâmpla?Va deveni realitate acest vis vreodată?Atâtea întrebări care nu au un raspuns...
Hey hey!am revenit cu un nou capitol!sper să vă placă ideea mea cu visul!puteti să-mi lăsați în comentarii ce credeti că se va întâmpla în continuare.vă iubesc❤❤👅
Ceau💎😇
CITEȘTI
Îndrăgostită de fratele meu vitreg
RomanceÎn această carte Nicol o fata de 18 ani se indragosteşte de un baiat pe nume Dylan care va fi si fratele ei vitreg.Daca vreti sa aflati mai mult trebuie să cititi❤