Nicol P.O.V.Au trecut 2 ani de la moartea lui Dylan...2 ani în care am plâns și am suferit...2 ani în care m-am gândit numai la el...îmi este foarte dor de Dylan și încă nu pot să cred că nu mai este!Eu stau singură în centrul orașului.Mi-am luat un apartament singură după ce Dylan s-a dus. Nu am vrut să stau pe capul mamei si tatei așa că e mai bine așa...Din când în când mai merg pe la Ana, ea mereu mă înțelege și mă ascultă.Mai e și Lucas fratele Anei, și desigur Liam care a ajuns mare în cariera sa muzicală.
Ma trezesc devreme ca de obicei de data asta fără cineva lângă mine, singură.M-am obijnuit...ma ridic ușor din pat ducându-mă la baie.Ma uit în oglindă...mă uit la mine, la fața mea palidă...Așa sunt de 2 ani...îmi dau cu apă pe față pentru a mă trezii psihic cât si fizic.Mă îndrept spre dulap pentru a-mi alege hainele:niște blugi negrii și un tricou albastru. Ma machez puțin pentru a nu mai arăta ca un zombie în devenire.
Merg la bucătărie pentru a-mi bea cafeaua ca în fiecare dimineață. Observ ca primesc un telefon de la Ana
*Convorbire telefonică*
A:Hei Nicol!Ce faci?
N:Hei Ana..bine, tu?
A:Mă plictisesc..vii pe la mine?
N:Ok.
A:Bine, te pup, bye!
N:Și eu,paa!
*Convorbire terminată*
Ajunsă acasă la Ana mergem în living unde ne așezăm pe canapea.Ana ca de fiecare dată arată minunat.
A:Deci Nicol...cum o mai duci?
N:Păi...Bine cred...
A:Da..nu Știi să minți
N:Mda, așa e...Lucas ce face?
L:Aici sunt!N:Ah m-ai speriat!
L:Scuze..
A:Va las să vorbiți, revin!
L:Uite trebuie să treci peste!Adică au trecut 2 ani și...
N:Nu întelegi...eu nu sunt așa!Nu pot să uit așa repede...
L:Off...te înteleg dar nu știu...
Nu apuca să termine propoziția că vine Ana ţipând de fericire.A:baii am o veste super tare care o să vă încânte...!!!
Vreți să aflați ce se va întâmpla mai departe?Zic să rămâneți pe fază.
Hei hei sunt Criss si am revenit cu un nou capitol pentru ca v-am citit comentariile si am văzut că vreți al doilea volum deci iată!!!Am revenit!💋💋
CITEȘTI
Îndrăgostită de fratele meu vitreg
RomanceÎn această carte Nicol o fata de 18 ani se indragosteşte de un baiat pe nume Dylan care va fi si fratele ei vitreg.Daca vreti sa aflati mai mult trebuie să cititi❤