După ce ne cazăm într-o cameră din hotel merg puțin pe terasă pentru a mă uita la stele...
D:ce noapte frumosă,nu-i aşa iubito?
N:Da...E minunat!Dar tot pe tine te ador mai mult!
D:Şi eu pe tine iubito!După ce spune aceste cuvinte mă ia în brațe şi mă pune pe pat!Începe să mă sărute pe gât...ah...mă muşcă destul de tare,eu începând să scot un gemăt!Uşor,uşor mă dezbracă ajungând să tremurând de plăcere...e atât de plăcut!În timpul acesta el se dezbracă...sinceră să fiu arată aşa bine!După o vreme adorm...
Dylan P.O.V.
Cât de feumoasă este!Are un corp perfect...parcă ar fi făcut pentru mine...plus că doarme ca un înger!După ce o învelesc adorm şi eu lângă ea...
Niclo P.O.V.
Dimineața următoare mă trezesc înaintea lui Dylan...mă duc în baie pentru a-mi face un duş...
După ce iea din baie mă duc uşor la dulap pentru a mă îmbrăca şi pentru a mă machia.În timpul acesta se trezeşte şi Dylan.Se îmbracă destul de elegant...hmm...unde pleacă?!
D:hai să mergem la o plimbare prin oraş!ce zici?
N:Ok...de ce nu?!
După ce mă îmbrac destul de elegant plecăm...
Plimbându-ne prin oraş observ că o mulțime de fete se uitau la Dylan ceea ce mă cam întrista...ajungem la un restaurant destul de luxos unde ne aşezăm la masă pentru a mânca ceva...vine un chelner destul de tânăr care tot se uita la mine iar lui Dylan nu îi convenea aces lucru...e gelos...
D:bă daca te mai uulți mult la iubita mea mă jur că te pocnesc şi te zbor de aici...
Acest gest m-a făcut să râd...dragul de el...mă apropii de el dându-i un pupic pe obraz...
Heii dragilor💎mam gândit să mai scriu un capitol...scuze ca este mai scurt dar mai bine mai scurt decât deloc.ma iubesc mult!❤ne vedem in curand!
Bye👅😇
CITEȘTI
Îndrăgostită de fratele meu vitreg
RomantikÎn această carte Nicol o fata de 18 ani se indragosteşte de un baiat pe nume Dylan care va fi si fratele ei vitreg.Daca vreti sa aflati mai mult trebuie să cititi❤