După ce am terminat de mâncat ne-am gândit să plecăm acasă.
D:Deci...cum ți sa părut seara asta?
N:A fost minunat!dar de ce te-ai aprins aşa rău?!
D:Pentru că eşti a mea şi punct!Şi idiotul ăla tot îți făcea avansuri!ce vroiai să fac?
N:Păi eşti cel mai minunat iubit din lume,spun eu sărutându-l.
Ajunşi acasă ne-am gândit să ne facem un duş(individual)iar după să ne culcăm.
Ziua următoare mă trezesc de dimineață...a devenit deja o obijnuință dar asta e!Mă duc să mă schimb de haine dar şi să mă machez deoarece ia-m promis Anei că voi merge cu ea la mall.Am hotărât să mă îmbrac cu o bluză gri şi cu o pereche de blugi albaştrii rupți iar la machiaj...nişte rimel,fond de ten,ruj şi cam atât.Îi las un bilet lui Dylan pentru că el încă nu s-a trezit iar după ies uşor din cameră pentru a nu mă auzi.Îmi iau gentuța în care se aflau bani,telefonul şi cheile de la casă.Desigur o sun şi pe Ana pentru a şti că sunt pe drum.Nu după mult timp ajung la mall.
A:Heiii Nicol!De când nu am mai ieşit şi noi ca fetele în oraş!Mă gândeam că ai uitat de mine de când eşti cu Dylan...
N:Cum aş putea uita de cea mai bună prietenă a mea?!Eşti ca o soră pentru mine şi mereu vei fi cea mai bună prietenă a mea!
După ce facem câteva cumpărături hotărâm să stabilim o zi în care să ieşim toți la un film.Adică eu cu Dylan şi Ana cu Liam.Daca nu ştiați Ana este într-o relație cu Liam(unul din cei mai buni prieteni a lui Dylan).Deci va fi ca la o întâlnire dublă!Ce distractiv va fi!
Când ajung acasă îl văd pe Dylan stând pe canapea.D:Bună iubire!cum a fost la mall?
N:A fost foarte bine!Nu ma-m mai distrat de mult cu Ana!
D:Mă bucur că ți-a plăcut!Mie mi-ai luat ceva?
N:Da normal!Uite aici!Este o brățară cu inițiala mea!Ca să-ți aminteşti mereu de mine!Am şi eu una cu inițiala ta!
D:Wow!e superbă!mersii mult prințeso!Mereu voi fi cu tine!Mereu doar noi doi!
N:Nimeni şi nimic nu se va băga între noi!Spun asta şi îl sărut...
Hei hei!am revenit cu un nou capitol😆scuze ca nu am mai postat de mult dar am avut si teză si nu am avut timp!sper sa ma întelegeti!va pup💞
Ceau💋
CITEȘTI
Îndrăgostită de fratele meu vitreg
RomanceÎn această carte Nicol o fata de 18 ani se indragosteşte de un baiat pe nume Dylan care va fi si fratele ei vitreg.Daca vreti sa aflati mai mult trebuie să cititi❤