2:Petrecerea

3.1K 102 8
                                    

P.S.:în poza este Ana😍

  A:Deci ce mai stați?!distrați-vă!vreau să fiți fericiți şi să nu uitați această noapte!

   N:ne vom distra Ana...stai mai uşor!cred că ai băut prea mult!
Nici măcar nu m-a auzit...asta e Ana:O nebună!Ce să fac eu pe aici?hmm...mă duc să-mi iau ceva de băut.Ajunsă la bar observ un băiat atât de drăguț...doamne!Oare are iubită?Doamne ce tot spun!Sinceră să fiu e perfect!Ochii aia albaştrii ca oceanul şi părul ăla blond mă himnotizează...Doamne aş da orce să vorbesc cu el...după ce iau sucul,din marea mea neatenție mă întorc brusc şi dau peste el...Doamne nu pot să cred ce am făcut!am vărsat suc pe cel mai frumos băiat din lume!Bravo Nicol...meriți o medalie de aur,spun eu sarcastică.

     N:Vai,doamne!îmi pare atat de rău!aunt foarte aeriană în seara asta!

     D:Ăăăm...nu-i nimic!eu nu am fost atent!Am fost orbit de cea mai frumoasă fată de aici...mă bucur că am dat pestea ea...

     În momentul acela am crezut că mă topesc.Doamne ce perfect este!

     N:Păi mersii,spun eu mai mult roşind.

     D:Cum te cheamă?

     N:N...Nicol!pe tine?

     D:Dylan!acum dacă vrei haide să bem ceva dar de data aceasta să nu mai verşi sucul pe mine!

    N:Nu promit nimic!spun eu râzând.Doamne cât este de perfect!După ce bem sucurile mergem pe ringul de dans tocmai când s-a pus o piesă lentă..Dylan mă invită la dans şi desigur eu accept.Mă privea fix în ochi!Mă pierdeam în privirea lui arzătoare care parcă mă pătrundea adânc facându-mi un gol în stomac.Cred că a vrut să mă sărute dar eu ma-m îndepărtat de el ca o proastă.

     După terminarea petrecerii am plecat acasă.Nu cred că îl voi mai vedea vreodată pe acel băiat minunat,dar asta e!Cu toate astea am avut o noapte suberbă în care ma-m distrat.Când ajung acasă,mama dormea.Ei bine cred că o sa-mi fac un duş şi mă bag la somn.

   Hei prieteni!am revenit cu un nou capitol.posibil sa mai scriu încă unul tot în aceasta seara😊sper sa apreciati si sa va placa!va pupăcesc😘💋😚

Îndrăgostită de fratele meu vitregUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum