Dylan P.O.V.
Când ajung acasă o văd pe Nicol stând într-un colț al camerei noastre plângând.
D:Nicol!mi-am făcut griji pentru tine!De ce ai plecat aşa din parc?Când se întoarce spre mine îi văd ochii roşii de la plâns.Atunci ma-m dus şi am luat-o în brațe...Nicol,ce ai pățit?De ce plângi?
N:Păi...mi-am amintit de tatăl meu care a murit într-un accident acum 3 ani şi de aia plâng...Sper că am fost destul de convingătoare.
D:Îmi pare rău,spun eu.Deşii nu cred că acesta eate motivul dar nu vreau să mai comentez.Păi şi mama mea a plecat de lângă mine când aveam 8 ani.Tata m-a crescut cum a putut mai bine crezând că mama se va întoarce...am aşteptani ani dar nu a mai venit.Cred că acum are o nouă familie şi un fiu mai bun decât aş fi putut fi eu...
N:offf Dylan!Îmi pare aşa de rău,supnea ea îmbrățişându-mă.Vom trece prin asta împreună!
D:Desigur!Mereu noi vom fi împreună!nu-i aşa surioară?
Atunci când a zis "surioară"ma-m întristat deoarece eu îl iubesc într-un mod diferit.După câteva ore,mama vine de la servici,iar Dylan nu mai era de găsit?oare unde ar putea fi băiatul ăsta?O întreb pe mama care îmi dă un răspuns:"A plecat la club cu prietenii lui"Atunci îmi venea să urlu şi să distrug tot ce am în cale.Cum a putut să plece fără sa-mi spună?!Sigur se va întâlnii din nou cu curva aia...
Mă duc sus pentru a mă îmbrăca de club.Ce?Crede că scapă de mine?!Ei bine nu!Îmi aleg o fustă neagră,o pereche de ştrampi vişinii,o bluză roz cu câțiva fluturaşi pe ea şi o pereche de ghete negre.Mă machez puțin,adică nişte rimel,fond de ten,un creion negru de ochi şi desigur un ruj iar părul mi-l las desfăcut.
Cănd ajung acolo îl caut cu privirea pe Dylan dar nu-l zăresc,în schimb îmi întâlnesc prietenii:pe Ana,pe Harry,pe Simona şi Simon şi desigur pe Cristi.Mă duc spre ei salutându-i.
S:Hei,hei!uite cine este aici,spune Simona râzând.Ce cauți tu într-un club?
N:ha-ha!ce amuzant!am venit după Dylan!după ce le-am explicat şi lor ce schimbările din viața mea îl văd pe Dylan la bar stând cu Anabel şi cu ceilalți prieteni ai lui.Mă gândesc să trec prin fața lor aşa ajungând la bar.Comand o sticlă de vodkă şi chiar când dau să plec mă simt cuprinsă de cineva:era Dylan care mă apucase de mână destul de nervos
D:ce cauți tu aici?şi mai important ce faci cu sticla asta de vodkă?
N:Crezi că doar tu ai voie să te sistrezi?!Şi eu pot veni aici cu prietenii mei!Tu du-te acum la iubițica ta!Nu o lăsa să aştepte!Spun asta şi plec...separe că sunt geloasă...hmm...nu pot să-l văd cum se sărută cu fata aia.Îmi face rău aşa că mai bine plec acasă...
Hei prieteni😊am scris încă un capitol!sper sa va placa😙va iubesc❤P.S.:la medie este Nicol la club
CITEȘTI
Îndrăgostită de fratele meu vitreg
RomanceÎn această carte Nicol o fata de 18 ani se indragosteşte de un baiat pe nume Dylan care va fi si fratele ei vitreg.Daca vreti sa aflati mai mult trebuie să cititi❤