8:Tu şi eu

2K 76 15
                                    

    Nicol P.O.V.

   După ce ia-m şters rănile,a trebuit să am o mică discuție cu el:

    N:De ce ai făcut asta?nu înțeleg Dylan...uite-te cum arăți!Puteai murii acolo!Şi eu?!Ce făceam fără tine?

    D:Iartă-mă...doar că...nu suportam să te văd cu idiotul ala!

    N:parcă erai cu Anabel.Sau nu?

    D:Ma-m despărțit de ea în seara asta!

    N:deci de aia a plecat aşa furioasă...înțeleg...Orcum a fost o nebunie ce ai făcut acolo!Mulțumesc...

      D:De ce îmi mulțumeşti?!

     N:Pentru că...mereu eşti aici pentru mine şi mereu mă ajuți şi mă iubeşti...

    D:Cu faptul că te iubesc...

  Nu-l las să termine propoziția că fug şi îl sărut...doamne de când voiam să-l simt!Să-i simt buzele alea care mă himnotizează din clipă în clipă...îl iubesc atât de mult!Nu pot trăi fără el!După ce ne oprim din sărut Dylan mă ridică luându-mă stil mireasă aşa ajungând în camera noatră.Mă tânteşte pe pat şi începe să mă sărute pe gât.Doamne cât de bine mă simt!

Doamne cât de bine mă simt!

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

    N:Dylan...eu...adică mi-e teamă...

    D:Nu ai de ce să-ți fie!nu o să-ți fac nici un rău...vreau doar să fi a mea şi să o facem când vei fi şi tu pregătită...adică dacă acum nu vrei să o faci cu mine...

   N:Ba da vreau!

   Dylan începe să mă sărute din nou..e aşa plăcut...nici nu îmi dau seama cum rămân doar în sutien...îi dau uşor tricoul jos şi rămân uimită:are un abdomen perfect!Încep să îl sărut pe gât,apoi coborând pe abdomen...încet,încet rămân fără sutien...Dylan începe să-mi sărute sânii.e atât de plăcut!

     D:arăți minunat aşa!să şti că ai un gust bun spune el zâmbind pervers.

    N:La fel şi tu iubitule!

     El îmi dă uşor blugii jos rămânând doar în lenjerie intimă.Pe o parte, parcă îmi este ruşine de Dylan,dar pe de altă parte vreau asta atât de mult!Îşi dă şi Dylan blugii jos rămând doar în boxeri...wow...până la urmă o facem!Normal că ne vom proteja!

     N:Dylan...nu ştiu cum să-o spun dar...îmi e teamă!

    D:Uitete-în ochii mei te rog!

  Îmi îndrept privirea spre ochii lui Dylan...

    D:Nu-ți fie frică,ok?Voi fi blând!

   Dau din cap afirmativ...în câteva minute îl simt în mine...am scos un mic țipăt deoarece durea...după un timp durerea a devenit un fel de plăcere pe care nu o pot explica...Nu pot să cred...am făcut-o!Dar ştiu că am făcut sex cu persoana pe care o iubesc cel mai mult şi cu care îmi doresc un viitor...somnul mă cuprinde adormind în brațele lui Dylan...

Hei key prietenii!😂am revenit cu un nou capitol si ca sa stiti am 12 ani😂sper ca va placut!ne vedem in curând..pwp💋👅

Îndrăgostită de fratele meu vitregUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum