TVÅ VECKOR SENARE- Lucas perspektiv -
Att lyssna på hennes skratt är underbart. Att jag bara får se henne, gör hela min dag. Cheesy? Jo, jag vet. Jag är inte sådan här egentligen men som sagt, hon gjorde mig svag. Hon är min svaga länk och jag kan inte hjälpa det. Vad är det med henne som är så speciellt? Som skiljer sig från andra? Det har jag fortfarande inte svaret på.
De närmsta dagarna har vi umgåtts mycket och jag börjar tycka om henne mer och mer. Inte bara som vän, utan jag kan tänka mig ha något med henne.
~ Malias perspektiv ~
Det känns så bra att vi alla umgås som vanligt. Jag, Pau, Ami, August och Lucas. Vi är rena squad goals. Trots att Pauline och August inte längre "håller på" är de fortfarande vänner och allt är precis som vanligt. Jag har väntat på att August ska ta upp det som hände mellan oss på festen, men han gör det inte. Jag hade för höga förhoppningar. Kanske inbillade jag mig det? Kanske hörde jag fel när han sa det? Kanske var han full och redan hade glömt av det dagen därefter?
Även jag och Lucas har kommit varandra ganska nära och han är inte lika jobbig som han var förr. Förvånande? Ja.
"Tycker vi alla borde dra på bio nu på lördag, någon som är på?"
Alla tittade på Pauline och funderade över hennes fråga. Vi kom alla överens om att gå på bio på lördag och se på Suicide squad. Längtar redan eftersom jag såg trailern på den filmen och den verkar vara superbra! Harley Quinn är redan min favorit i filmen och såklart Will Smith. Han är ju en så bra skådespelare.
--------------------
Så nu är det kortare kapitel och jag vill tacka alla som är så lojala och fortfarande läser denna bok, trots att jag har uppdaterat så dåligt. Ily! :)
ESTÁS LEYENDO
Mitt livs största kärlek (MLSK)
Novela Juvenil"Hur fan ska man agera när även ens bästa vän får känslor för den personen som man själv, i hemlighet har haft ögonen på? Ska man då vara självisk, och välja sin egen glädje? Eller är andras glädje främst viktigare än sin egen?"