- Lucas perspektiv -Allt jag gjorde var fel i Malias ögon. Precis allt. Hur ska jag kunna övertala henne om att det hon fick se inte var som det såg ut. Att det var Ami som försökte sig på mig när jag egentligen hade sagt till henne att jag inte var sugen. Hon ska alltid misstolka allting och dyka upp varenda gång det händer sådana saker. Och hon får mig alltid att känna mig dålig på grund av det. Hon tror säkert att jag är den största, idiotiska, patetiska, kåta och perversa jäveln som existerar. Hon såg däremot överdrivet arg ut över det och vad angår det egentligen henne nu när hon har August? Hon har ingen rätt att bli ilsken över något som inte ens var som det verkade vara. Jag förstår mig inte alls på henne. Om det hon trodde var sant då? Att jag och Ami låg med varandra? Hon har ju ingenting med det att göra ändå? Jag kan ju för fan ligga med vem jag vill utan att det ska vara något problem för henne. Det är bara det att hon visar en sida av henne som jag inte riktigt begriper.
Inget hände mellan mig och Ami och hon vet mycket väl att vi bara är vänner, men ändå ska hon få för sig att misstro saker och ting. Jag har till och med sagt till henne flera miljoner gånger att jag inte är intresserad av Ami och att det är Ami som försöker stöta på mig. Hon har vetat det ett bra tag.
~ Malias perspektiv ~
Jag vet inte varför jag kände så som jag gjorde. Jag blev ganska chockad själv. Var det fel att känna så? Att bli arg och avundsjuk? Vad angår det egentligen mig vad Lucas gör? Varför beter jag mig såhär? Vad är fel på mig? Istället för att tänka på August som är mitt livs största kärlek, sitter jag här och tänker på Lucas. Min värld kretsar runt Lucas.
För i helvete Malia! Du är inte klok! Du får INTE tänka såhär. Du får INTE känna såhär. Skärp dig för fan!--------------------
Jadu Malia. Kanske borde du bara göra slut med din kära August och bli tillsammans med Lucas ist? Det låter väl som en bra idé? :D
YOU ARE READING
Mitt livs största kärlek (MLSK)
Teen Fiction"Hur fan ska man agera när även ens bästa vän får känslor för den personen som man själv, i hemlighet har haft ögonen på? Ska man då vara självisk, och välja sin egen glädje? Eller är andras glädje främst viktigare än sin egen?"