פרק 12!

961 44 1
                                    

♡נ.מ תום♡

טוב.. זה היה מוזר! מה הקטע שלו?!

-כעבור שעתיים-

ראיתי כמה פרקים של גאליס במחשב והרגשתי שאני נרדמת..

-בוקר-

קמתי, שטפתי פנים וצחצחתי שיניים..
ירדתי למטה ושגיא ישב בסלון.
"בוקר" אמרתי והתקדמתי למטבח למזוג לעצמי שוקו.
התיישבתי באי שיש לנו באמצע המטבח ועברתי בכול הרשתות חברתיות.
נכנסתי לוואצאפ והייתה שם הודעה מאריאל.
"ערה?" הוא שלח לי באיזה אחד בלילה..
"מה עשית ער בשעה כזאת?" שלחתי לו בחזרה.
הסתכלתי לכיוון הסלון ושגיא ראה תאג"ד.
שמעתי מישהו יורד במדרגות, הסתכלתי וזה היה שובל.
"בוקר טוב" הוא אמר ונישק אותי בלחי..

עוד כמה ימים נגמר החופש הגדול.. ואני יהיה בכיתה ט'.

בשבןע הבא דניאל מתגייס לקרבי ויום אחרי אנחנו חוזרים לבית ספר.

"סתם חשבתי" אריאל שלח לי הודעה..
לא הבנתי, כאילו הוא רוצה שאני יתעניין וישלח לו 'על מה חשבת' הוא כזה צפויי.
"אה" עניתי.

הלכתי לסלון לראות איתם תאג"ד. הייתה דפיקה בדלת, פתחתי וזה היה השליח שלנו מהדואר.
"היי" אמרתי כשפתחתי את הדלת.
"בןקר טוב עלמתי הצעירה" ענה השליח הוא יחסית מבוגר, אני חושבת שהוא בן 50 או שישים, אבל הוא ממש בכושר, אנחנו לא רצינו שליח שיביא לנו את המכתבים, הוא עושה את זה בהתנדבות לכול השכונה.

הוא הביא לי מעטפה גדולה חומה שבתוכה כול המכתבים.
חזרתי לסלון עם המעטפה החומה, כולם כבר התעוררו..
"קחו" אמרתי והנחתי את המעפה על השולחן בסלון. איתמר הושיט את היד אל עבר המעטפה, הוא פתח אותה ועיין במכתבים.
אני הייתי שקועה בטלוויזיה.
"אחות יפה יש לי" שמעתי את איתמר.
הסתכלתי לכיוונו, הוא החזיק בידו את השער שלי.. טוב, ואוו זה היה ממש מהר, לא ציפיתי שבכזאת מהירות השער שלי כבר יהיה מוכן..

חטפתי את המגזין מידו, "אומייגד זה כזה יפההה" אמרתי והסתכלתי על התמונה שלי שהייתה יפה ברמות אחרות..

-כעבור רבע שעה-

הייתי בחדר מעיינת במגזין שאני על השער שלו.
ופתאום הדלת נפתחה ושליו עמדה שם מחזיקה את השער שלי..
"מי זאת היפה הזאתת" היא צעקה.
התחבקנו והיא התיישבה על המיטה שלי.
"נוו, איך זה להיות על השער של זמנים מודרניים?" היא שאלה.. "אני עדיין בשוק" אמרתי וצחקנו.
"מה עם החבר שלך" שאלתי, "לא חשבתי שככה יהיה לי כיף איתו" היא אמרה עם מבט חלומי.
"אני שמחה בשבילכם" אמרתי.
כול כך רציתי חבר באותו הרגע, אבל אין מצב שאחים שלי בכלל יסכימו לחשוב על זה אני עוד לא בת 15.
"אוףף נוו באלי גם" אמרתי לה, כבר אמרתי שאני מספרת לה הכול.
"חייםשליי מתי שזה יגיע אז זה יגיע, ואני מבטיחה לך שתיהיה הכי מאושרת אם האהבה שלך. דרך אגב, זה אריאל נכון?" היא שאלה.
"אני לא יודעת, מצד אחד יש פעמים שאני כול כך מרגישה מאוהבת בו, ומצד שני יש פעמים כמו אתמול למשל, הוא נכנס לחדר שלי ואמר שהיא צריך לדבר איתי והוא היה נשמע לחוץ, ואז כשהוא בא לספר לי מה שהוא רצה הוא פשוט אמר שזה לא חשוב ומיהר לצאת." סיפרתי לה. זהו אני מאוהבת בו.
"בסוף אתם תיהיו ביחד ואני חותמת לך" היא אמרה וצחקנו..

אני ושליו עשינו צחוקים,הצטלמנו לסנאפ ואכלנו..והיא הלכה ממש לפני כמה דקות..

סוריי סוריי סורייי על האיחור.
ניסיתי להחזיר את הפרק שנמחק ולשחזר אותו ולא הצלחתי.
כתבתי אותו עכשיו מחדש, מקווה שתאהבו ולא תתאכזבו.

תום&אריאלWhere stories live. Discover now