פרק 23💖

828 46 6
                                    

"רציתי לשאול אותך משהו" הוא שלח הודעה נוספת, "מה?" שלחתי לו בחזרה.
"את אוהבת מישהו?" הוא שאל, "לא למה" שלחתי לו באותה שנייה.
אני לא מאלה שלא עונות כדי להראות שהן 'עסוקות', אני פשוט עונה באותה שנייה.
"יש מצב שניפגש היום?" הוא שאל, "כן ברור" עניתי.
"אז היום ב-17:00 בפארק?" הוא שלח, "סבבה" עניתי ויצאתי מהוואצאפ.

הגענו הבייתה, אני מתה מרעב לא אכלתי כלון היום.
"אני גוועת" אמרתי ושמתי את היד על הבטן שלי.
הלכתי למטבח לראות מה יש לאכול, היה סיר על הגז ולידו על השיש קופסא.
פתחתי את הסיר והיה שם אורז, פתחתי את הקופסא והיו שם שניצלים.
מזגתי לי, הנחתי את הצלחת על האי שבמטבח, הלכתי למקרר הוצאתי קטשופ, חזרתי למטבח להביא לי מזלג מהמגירה של הסכום, ואז סוף סוף התיישבתי לאכול.

השפרצתי קטשופ על השניצל ועל האורז (אורז עם קטשופ זה אחד הדברים הטעימים!!) והתחלתי לאכול.
אחרי חמש דקות שגיא בא למטבח, "מה את אוכלת? הוא שאל, "אורז, שניצל וקטשופ" אמרתי ולקחתי עוד ביס.
"תביאי ביס" שגיא אמר ונתתי לו.
הוא הלך למקרר, "תביא לי לשתות" אמרתי והסתובבתי אליו, "מה את רוצה לשתות?" הוא שאל.
"פטל" אמרתי וחזרתי לאכול, הוא הביא לי את זה לשולחן ושתיתי.
הוא התיישב מולי, והיה בפלאפון שלו.

"אני מפוצצת" אמרתי כשהגעתי לחצי, "מה? אבל לא אכלת כלום" שגיא אמר, הוא הסתכל על הצלחת ואז עליי.
"בשבילך זה כלום" אמרתי וקפצתי מהכיסא בר שישבתי עליו, לקחתי את הצלחת ואת הכוס ושמתי אותם בכיור.
הסתכלתי בפלאפון שלי, השעה הייתה 16:53.
ב-17:00 אני צריכה לפגוש את זיו בפארק!!!!
אין לי זמן להתקלח, החלפתי רק חולצה
לחולצה מחוררת שחורה כזאת:

ב-17:00 אני צריכה לפגוש את זיו בפארק!!!!אין לי זמן להתקלח, החלפתי רק חולצה לחולצה מחוררת שחורה כזאת:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

התבשמתי וירדתי במדרגות, "לאן את הולכת?" איתמר שאל אותי, "אני הולכת להפגש עם זיו" אמרתי לו.
"מי זה זיו?" הוא שאל, "ילד מהשכבה" אמרתי.
"איתמר בבקשה אל תעשה סרטים, אני פה בפארק ליד הבית מה כבר יכול לקרות לי" הוספתי ועשיתי פרצוף מתחנן.
"אל תסתכלי עליי ככה" הוא אמר, "אז אני יכולה ללכת?" שאלתי אותו, "לא" הוא אמר בהחלטיות.
"נוו אבל למה?" שאלתי והתיישבתי ליידו, "ככה תום, לכי תדעי מה הוא יעשה לך" הוא אמר וקול שלו נהפך לעצבני.
"אתם לא סומכים עליי" אמרתי ושילבתי את ידי, "תומי" הוא אמר והחזיק את הלחי שלי והזזתי לו את היד.
"את כועסת?" הוא שאל, "מה נראה לך?" שאלתי בציניות, "נוו דיי יפה שלי" הוא אמר ושם את ראשי על חזהו.
"בבקשה תן לי ללכת" אמרתי והסתכלתי עליו, "טוב, אבל אני מתקשר אלייך כול 10 דקות כדי לראות שהכול בסדר" הוא אמר, "אתה האח הכי טוב בעולם" אמרתי ונישקתי אותו בלחי.

תום&אריאלWhere stories live. Discover now