*בתמונה החדר של תום*
-תחילת הלימודים-
היום מתחילים את הלימודים,מצד אחד אני שמחה כי סוף סוף עליתי לכיתה ט', ומצד שני זה לימודים,אף אחד לא באמת אוהב את זה.
קמתי צחצחתי שיניים,שטפתי פנים..
לבשתי ג'ינס עם קרע בברך, נעלי נייק לבנות שההורים שלי קנו לי מחו"ל וחולצת בית ספר לבנה,כי חייב.התבשמתי וירדתי למטה, כולם ישבו במטבח באי שבמטבח, ושתו את ה"קפה" של הבוקר, למרות שכולנו שותים שוקו.
"בוקר טוב" אמרתי, "בוקר טוב יפה של אבא" אבא אמר ונישק את המצח שלי.
התיישבתי ליד איתמר שהיה בפלאפון שלו, לקחתי את כוס השוקו שלי ושתיתי שתוק מימנה.
הייתי קצת בפלאפון, ואז אמא אמרה "יאללה יפים שלי עשרה לתשע" היא אמרה.
"מי לוקח אותנו?" שאלתי בזמן שאני מחבקת אותה ועוברת לאבא.
"איתמר" היא אמרה.
דניאל בצבא, הוא רק יומיים לא בבית ואני כבר מתגעגעת אליו, היום יום חמישי וביום שישי אנחנו לא לומדים."יאללה בואו" איתמר אמר לי ולשגיא.
יצאנו לכיוון הרכב החדש של איתמר, עליתי למושב הקדמי, ואיתמר התחיל לנסוע.הגענו לבית ספר, באתי לפתוח את הדלת של האוטו אך איתמר תפס את היד שלי, הסתכלתי על האחיזה שלו ביד שלי והרמתי את מבטי אליו.
"מה?" אני שואלת לא מבינה, "תקשיבי וגם תקשיב אתה שגיא, אם קורה לך משהו, מישהו מציק לך, מתגרה בך, מנסה לגעת בך, את באה אליי או לשגיא מובן?" הוא אמר.
"למה שמישהו יגע בי?" שאלתי לא מבינה.
"כי יש מלא חרמנים מכיתה י' ומי שיגע בך אני גומר אותו" הוא אמר בקול דואג.
"אויייש כמה שאני אוהבתתתת" אמרתי ונישקתי אותו בלחי, והוא צחק.
"יאללה בואו נצא שלא תאחרו" הוא אמר ויצאנו מהאוטו.
התקדמתי לכיוון הבניין שלי, וראיתי את שליו.
"שושההה" צעקתי לה.
"תומייי" היא צעקה לי בחזרה והתחבקנו.
"בואי למזכירות נראה באיזה כיתה אנחנו" היא הוסיפה.
הלכנו לכיוון המזכירות, מסתבר שאני ושליו באותה כיתה, ט'4אנחנו כבר באמצע השיעור השני וביקשתי לצאת לשירותים.
נכנסתי לשירותים, עשיתי פיפי, יצאתי, שטפתי ידיים והסתדרתי קצת במראה.
ראיתי מישהו עובר מול השירותים, לא התייחסתי.
הוא חזר אחורה והסתכל עליי, הסתכלתי עליו, אני לא מכירה אותו.
הוא נכנס לשירותים ופתח את פיו.
"מה יפה כמוך עושה פה" הוא 'שאל', "אלו השירותיי בנות" עניתי בציניות.
"קשוחה, אהבתי" הוא אמר וקרץ לי, לא התייחסתי אליו.
"אני גיא, ואת?" הוא שאל, ולא התייחסתי אליו, והוא התחיל להתקרב אליי ולהצמיד אותי אליו.
"לא עיניינך" אמרתי והוא נצמד אליי, ודחפתי אותו מימני, "תעזוב אותי" הוספתי.
אבל הוא שוב נצמד אליי והפעם ממש חזק.
התחלתי לבכות, רק חיכיתי שמישהו יעבור ליד השירותים ויעצור את זה.
פתאום הוא עף אחורה, וראיתי את שגיא ואביעד.
"י'בן זונה מה עשית לה" אביעד צעק עליו והתחיל להרביץ לו, ואני רצתי לשגיא וחיבקתי אותו, כול כך הייתי צריכה אותו באותו הרגע.יצאנו מהשירותים אחרי שאביעד ושגיא הרביצו לילד הזה.
"תומי, מה הוא עשה לך?' אביעד שאל,
"הוא נצמד אליי, ונגע בי" אמרתי תוך כדי שאני בוכה והוא מחבק אותי.
פתאום שגיא ראה את שליו, והוא קרא לה.
"יפה שלי מה קרה?" היא שאלה בלחץ ושגיא סיפר לה את כול הסיפור.-כעבור חצי שעה-
♡נ.מ שגיא♡
גיא הבן זונה הזה, מה מה נראה לו שהוא נוגע באחותי, כוסעמקק.
איתמר לא יודע מזה, תום לא רוצה שאני יספר לו ובצדק, אם הוא ידע מזה גיא הזה מתאשפז.כבר נגמר היום, חזרנו הביתה, תום כבר נרגעה.
איתמר מסיים בית ספר ב-15:30 ועכשיו השעה 15:23 הוא אמו להגיע עוד מעט.בטח רובכם שואלים מה אם שני (מי שלא זוכרת שגיא אמר לתום באחד הפרקים שהוא אוהב את שני), אז אני ושני התקרבנו ואני ממש מרוצה מזה, אני חושב שזאת פעם ראשונה שאני באמת אוהב מישהי.
איתמר הגיע הביתה "אני בבית" הוא צעק כדי שישמעו בחדרים כי הבית שלנו ענק (בלי להשוויץ), "אני פה למה לצעוק" אמרתי לו.
"איפה תום?" הוא שאל, "בחדר שלה" אמרתי לו, הוא עלה למעלה ואני חזרתי לפלאפון שלי.♡נ.מ איתמר♡
עליתי לחדר של תום, אני רוצה לדעת איך היה היום הראשון שלה.
דפקתי בדלת, "מי זה" שמעתי אותה, "איתמר" אמרתי ונכנסתי לחדר.
היא שכבה במיטה והייתה מכוסה בפוך שלה, אני חושב שקרה משהו.
"תומי" אמרתי לה, "מה" היא ענתה והתיישבה.
"איך היה היה היום הראשון שלך?" שאלתי אותה, "נחמד" היא אמרה.
"קרה משהו?" שאלתי אותה בחשד, "לא סתם, אני עייפה" היא ענתה לי, עכשיו אני בטוח שקרה משהו.
"ועכשיו את האמת" אמרתי לה.
YOU ARE READING
תום&אריאל
Actionתום-ילדה חברותית,חייכנית,מהממת ביופיה וחוצפנית בת 15. יש לה 3 אחים גדולים ששומרים עלייה מאוד. אריאל-ילד יפה,לא כול כך חברותי. בן 15 עוד מעט 16. יש לו אחות קטנה בת חצי שנה. מה יקרה שאריאל ותום יפגשו?! את זה תגלו אם תקראו את הסיפור..