אחרי חמש דקות דניאל ירד מקומה העליונה לבוש ככה:
"טוב אני יוצא" דניאל אמר, ונישק אותי ואת שליו בראש.
אני כבר רוצה לראות אותם,ממש התגעגעתי אליהם.-כעבור שעה-
עברה בנתיים רק שעה, ובשעה הזאת הבנים הצחיקו אותנו המון.
עכשיו רק 15:46 הם נחתו לפני רבע שעה.
הם יגיעו לפה בסביבות 16:30.
בנתיים אני ושליו עלינו לחדר שלי וראינו סרט משעמםםם.
מרוב שהוא היה משעמם הרגשתי שאני נרדמת.-כעבור עוד שעה-
הרגשתי שמנערים אותי בעדינות, פקחתי את עיניי וראיתי את ירין מעיר אותי ואת שליו.
"קומו יפות שלי" הוא אמר ועדיין נשארתי לישון, "תומי ההורים שלך כבר הגיעו" הוא הוסיף.
"אני קמה" עניתי לו, התמתחתי והתיישבתי על המיטה.
שליו כבר הייתה ערה, התעשתנו על עצמנו וירדנו למטה."נסיכה שליי" שמעתי את אבא וישר רצתי אליו וחיבקתי אותו.
"אימווווש" אמרתי אחרי שחיבקתי את אבא והוא עבר לחבק את שליו.
ישבנו אם אבא ואמא שלי,הם סיפרו לנו איך הייתה הטיסה, והם אמרו שהם ממש נהנו.."שגיא תעלה לחדר שלי ושל אבא יש שם מזוודה אפורה תביא אותה" אמא אמרה לשגיא.
אחרי כמה שניות שגיא ירד עם מזוודה ענקית.
"טוב עכשיו המתנות" אמא אמרה וניגשה לפתוח את המזוודה.
"מי ראשון?" שאלתי. "דניאל ואיתמר, זה מהקטן לגדול" אבא אמר.
"לא פייר" אני ושליו אמנו ביחד ושילבנו ידיים בכעס,וכשקלטנו את זה צחקנו.
"דניאל ואיתמר בואו" אמא קראה להם, והוציאה ארבע שקיות ענקיות שמין הסתם היו מלאות בבגדים לחורף, ואבא הביא להם מפתחות, כנראה של אוטו.
כולנו יצאנו לראות את המכוניות של איתמר ודניאל.
של איתמר:ושל דניאל אותו דבר רק בצבע שחור.
נכנסנו לבית ואמא הביאה להם שתי קופסאות של אפל.
איתמר פתח את הקופסא שלו והוא ראה אייפון 7 פלוס בצבע שחור מבריק, וכשדניאל פתח את הקופסא שלו הוא ראה אייפון 7 פלוש בצבע זהב.
הם חיבקו את ההורים שלי ואמרו להם תודה..
"יופי חיבוקים נישוקים וכול זה, תעברו כבר לשגיא כדי שתוכלו להגיע אלינו כברר" אמרתי להם והם ציחקקו.עכשיו היה תורו של שגיא, הם הביאו לו שתי שקיות ענקיות של בגדים לחורף, ופיפא 2017 החדשה וקופסא של אפל, הוא פתח והיה שם אייפון 7 פלוס בצבע כסף.
ועכשיו סוףף סוףף היה התור שלי, הם הביאו ארבע שקיות ענקיות של בגדי חורף לי ולשליו.
והביאו לי שתי שעונים של מייקל קורס,צמיד פנדורה שכולו חרוזים(עוד אחד לאוסף) וקופסא של אפל, פתחתי והיה שם אייפון 7 פלוס בצבע ורוד זהב.אלה הצבעים חוץ מהאפור.
קפצתי עליהם בחיבוק, "אתם הכי מושלמיםם בעולםם" אמרתי להם.
ישבנו בסלון עוד קצת ואז אני ושליו עלינו לחדר שלי לראות איזה בגדים קיבלנו.פתחנו שקית שקית כדי שלא יהיה לי בלאגן בחדר.
וזה כול מה שהיה בשקיות.
ויש עוד מלא, מדדנו הכוללל!! זה מושלםם.
בעוד יומיים אנחנו חוזרים לבית ספר ואני מתרגשתת, ובעוד 4 ימים אני ושגיא ניהיה בני 15, כולם כבר בשכבה שלנו בני 15, ואני ושגיא הכי קטנים.עדיין אין 15 הצבעות בפרק הקודם אבל לא נורא, אם ראיתן העלתי פוסט של שאלות תשובות אתן מוזמנות לכתוב כול שאלה שעולה לכן בראש ואני יענה לכן עלייה.
ואם בפרק הזה יהיו 10 הצבעות אני עושה לכן מרתון!!!!
YOU ARE READING
תום&אריאל
Actionתום-ילדה חברותית,חייכנית,מהממת ביופיה וחוצפנית בת 15. יש לה 3 אחים גדולים ששומרים עלייה מאוד. אריאל-ילד יפה,לא כול כך חברותי. בן 15 עוד מעט 16. יש לו אחות קטנה בת חצי שנה. מה יקרה שאריאל ותום יפגשו?! את זה תגלו אם תקראו את הסיפור..