פרק 27💖

844 39 4
                                    

יום שישי

התעוררתי מרוב צעקות ששמעתי,יצאתי מהחדר וראיתי את ירין ושגיא מתווכחים מי יכנס ראשון למקלחת.
"שקט מה אתם צועקים" אמרתי להם, הם הסתכלו עליי והמשיכו להתווכח.
"אז אולי פשוט שמישהו יבוא להתקלח במקלחת שלי וזהו?!" אמרתי להם, "אני בא" ירין אמר והתקדם לכיוון החדר שלי.
אני היחידה שיש לה מקלחת פרטית בחדר.

ישבתי במיטה והייתי בפלאפון.
"בוקר טוב חייםשלי" זיו שלח לי, אני מרגישה די מוזר, זאת אומרת כאילו אני לא אוהבת את זיו כמו שהוא אוהב אותי, זה מתחילת הקשר שלנו ככה, אבל אני לא רוצה לפגוע בו.
"אנחנו צריכים לדבר" שלחתי לו, "קרה משהו?" הוא שאל, "זה לא לוואצאפ, תבוא אליי עוד חצי שעה" שלחתי לו, אני לא חושבת שזה נכון להפרד בוואצאפ, זה אפילו די מעליב.

ירין יצא מהמקלחת סוף סוף, אני חייבת להתקלח ולצחצח שיניים.
"כמה זמן לוקח לך להתקלח" אמרתי לו, בוא לבש רק מכנס וייבש את השיער שלו עם המגבת.

התקלחתי משהו כמו 10 דקות, ציחצחתי שיניים ויצאתי.
ראיתי שירין מסתכל על משהו בפלאפון שלי, "מה את נפרדת מזיו?" הוא שאל, "לא יודעת" אמרתי בזמן שאני מסרקת את השיער הרטוב שלי.
"אז את צריכה לדעת" הוא אמר, "אני לא יודעת מה אני מרגישה, אני לא אוהבת אותו כמו שהוא אוהב אותי" אמרתי והתיישבתי סוג של ישיבה מזרחית לידו.

-כעבור 10 דקות-

הייתה דפיקה בדלת, "כן" קראתי.
הדלת נפתחה וזיו עמד בפתח, היה לו פרצוף די מבואס.
"אממ.. אני לא יודעת איך להגיד לך את זה" אמרתי בזמן שהוא מתיישב על המיטה שלי, "את רוצה שניפרד?" הוא שאל.
"אני פשוט מרגישה שאני לא אוהבת אותך כמו שאתה אוהב אותי" עניתי לו.
"הבנתי אותך" הוא אמר ויצא מהחדר.
נשכבתי לאחור והוצאתי אוויר.
"נוו אמרת לו?" ירין נכנס לחדר שלי ושאל, "כן" עניתי.

ירדנו למטה(אני וירין), אנחנו ממש רעבים (אוכלל זהה החייים).
הלכנו למטבח, הכנו לנו (יותר נכון הוא הכין) מיני חלה עם שניצל וסלטים.
באמצע האוכל שגיא בא, "שני באה היום לקידוש ולשבת, אולי תזמיני גם את זיו?" הוא שאל אותי והסתכלתי על ירין.
"אנחנו כבר לא ביחד" אמרתי ולקחתי ביס מהחלה, אני לא מרגישה רע אם זה שנפרדתי מימנו, זה לא הרגיש לי נכון הקשר הזה.
"מה?! ממתי?!" הוא שאל לא מבין, "עזוב" אמרתי.

-כניסת שבת-

אני ושני עכשיו בחדר שלי, והבנים בבית הכנסת.
בדיוק עכשיו יצאתי מהמקלחת ואני ושני מחפשות מה ללבוש.
אני לבשתי את זה:

אני לבשתי את זה:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
תום&אריאלWhere stories live. Discover now