עברו יומיים והיום הטיול השנתייייי!!!
עכשיו בוקר ואני מחפשת מה ללבוש, בסוף החלטתי על זה:עם נעליי נייק אייר לבנות.
התבשמתי, לקחתי את הפלאפון שלי, מטען לאוטובוס, תיק גב ואת המזוודה הוורודה שלי.
"מי זאת היפה הזאת?" שובל שאל וחייכתי.
חיבקתי אותו והוא נישק אותי בלחי.
"מתי הולכים?" שאלתי, " עכשיו" איתמר אמר כשסיים את השוקו שלו.
הוא לקח את המזוודה שלי ויצאני לכיוון האוטו.הפלאפון שלי צלצל וזה היה נועם.
"הלו" עניתי.
"איפה את?" הוא שאל.
"עכשיו הגעתי, איפה אתה?" אמרתי.
"אני נכנס עכשיו לבית ספר" הוא אמר.
"טוב" עניתי לו.
"ביי סיס" הוא אמר וניתקנו ביחד.הגענו, ירדתי מהאוטו, והלכתי לבאגז' של האוטו.
שובל פתח את הבגאז' והוציא את את המזוודה שלי בזמן שכולם ירדו מהאוטו.נכנסתי לבית ספר וראיתי את נועם עומד עם המזוודה שלו ועסוק בפלאפון.
"בוקר טוב" אמרתי ונישקתי אותו בלחי, "בוקר" הוא אמר מבואס, לפני שנייה הוא דיבר איתי בפלאפון והיה נשמע בסדר גמור ואפילו שמח.
"קרה משהו?" שאלתי והוא הכניס את הפלאפון שלו לכיס, "זאת שליו" הוא אמר והסתכל עליי מלמעלה.
"מה היא רצתה?" שאלתי לא מבינה, "היא אמרה שהיא מצטערת" הוא אמר בזלזול.
"פתטית" אמרנו ביחד, וכשקלטנו את זה צחקנו.
"טוב את באה?" הוא שאל והנהנתי, לקחתי את מזוודה שלי והתקדמנו לכיוון הכיתה."תום זיו" המורה הקריאה את השם שלי לפני העלייה לאוטובוס, "פה" אמרתי והרמתי את היד שלי.
היא המשיכה להקריא את שאר השמות של הכיתה, " טוב אתם יכולים לעלות לאוטובוס לא לפני שתשימו את המזוודות בתא המטען" היא אמרה.
כולם היו בלחץ לעלות לאוטובוס, כאילו, תרגעו כולם יעלו בסוף.כמובן שאיך לא כול החבורה התיישבה בחלק האחורי של האוטובוס, היה ספסל ריק ממש לפני הספסל האחורי אז אני ונועם ישבנו שם.
בספסל האחורי ישבו: אריאל באמצע, מצד ימין שלו אביעד, מצד שמאל שלו נהוראי, ובצד ימין ליד החלון ישב עומר ובצד שמאל ליד החלון ישב אלון.
בספסל שמקביל לספסל שלי ושל נועם ישבו שני ליד החלון ושגיא מבחוץ.התחלנו בנסיעה, ואחרי משהו כמו רבע שעה ליאל הזונה של השכבה התקדמה לכיווננו.
היא לבשה גופיית ספגטי צמודה שכמובן איך לא, היא קיפלה אותה כדי שתהיה בטן, ושורט תחת שלא הסתיר כלום.
בלי בושה, היא התיישבה על אריאל, מה נראה לך?!?!
הוא דחף אותה והיא נפלה, "מה נראה לך יבת זונה" הוא אמר לה, "אתה לא יכול להסתיר את זה שאתה רוצה אותי" היא אמרה לו, למה להיות פתטית?!??
"רוצה לתת לך מכות אולי יא חיה בסרט טוסי מפה" הןא אמר לה והיא הלכה עצבנית.
YOU ARE READING
תום&אריאל
Actionתום-ילדה חברותית,חייכנית,מהממת ביופיה וחוצפנית בת 15. יש לה 3 אחים גדולים ששומרים עלייה מאוד. אריאל-ילד יפה,לא כול כך חברותי. בן 15 עוד מעט 16. יש לו אחות קטנה בת חצי שנה. מה יקרה שאריאל ותום יפגשו?! את זה תגלו אם תקראו את הסיפור..