8. black sould

973 87 17
                                    

Po dlouhé době kapitola, tento krát na přání z pohledu Isaaca, aby se to všechno trochu ujasnilo, snad se vám bude líbit :) MOC DĚKUJI ZA OHLASY V MINULÉ KAPITOLE ♥ Láf júúú ♥

Pohled Isaaca (6.kapitola)

„Co se děje Scotte?" zeptám se, když přijdu do jeho domu. Naléhavě si nás zavolal. „Proč jsi nepovolal i Emily?" zeptám se zmateně, když si uvědomím, že tu jsme všichni kromě Emily. Celá smečka...

„Musíme si o tom všem promluvit, ale všechno popořadě, Isaacu," pokyne mi rukou, abych si sedl na křeslo.

Když všichni sedíme, Scott se na nás podívá, čímž nás vyzívá, abychom poslouchali pozorně.

„Věci začali být hodně zvláštní a mnohem nebezpečnější. Musíme začít proti tomu čelit. Proti všemu," dívá se na nás.

„Co jsi udělal s Deucalionem?" zeptá se Lydia. Když Emily omdlela, Scott nás poslal pryč. Každý si šel svou cestou, jen nás zajímalo jak je na tom Emily.

„Nezabil jsem ho, jestli si tohle myslíte. Jasně jsem mu dal najevo, kdo je alfa a co se stane, pokud se přiblíží k Beacon Hills."

„To jsi nám řekl i minule pokud se nepletu," zavrčím.

„Věř mi, teď už se nevrátí."

Chvíli nastane ticho.

„Tak jo, já to nevydržím," vyhrkne Allison. „Vážně budeme předstírat, že Emily neodstrkujeme? Že ji nezveme na schůzky ani nic z toho?"

„To by mě sakra taky zajímalo, Scotte ona je část téhle smečky, proč ji tohle děláme?" obrátím se na něj. Dívá se do země.

„Neměli bychom jí držet ve smečce," vypadne z něj nakonec. Zvednu obočí, zvedne se ve mně vlna vzteku.

„Chceš říct vykopnout ze smečky," odseknu zhnuseně. „Protože už není Guardien? O to ti jde? Kdy se z tebe, tohle stalo, Scotte?"

„Souhlasím, tohle nemůžeme a nebudeme dělat Scotte," přidá se ke mně Stiles. Vždy vypadal tak unaveně?

Scott vrtí hlavou. „Takhle to nemyslím."

„Tak jak!"

„Koukněte se na to z jiného úhlu pohledu. Za A je zranitelná. Vážně chce ji znovu dělat pohřeb? Vážně to všechno chcete znovu zažít? Já už ne. Emily je tvrdohlavá, a když se rozhodne, skočí do věcí po hlavě, nemám pravdu?" podívá se významně na každého z nás. „Musíme ji opatrovat. Musíme na ní dávat pozor a myslím, že jediná možnost, jak to udělat je držet ji od nás dál. Já vím, že to je necitelný, ale jestli někdo má lepší plán sem s tím!"

„Mohla by nám pomáhat vyhledávat různé věci, nebrali bychom jí ven," navrhne Allison. Lydia se divně dívá s nakloněnou hlavou na stůl.

„Znáš jí dost dobře na to, že by okamžitě šla pátrat po všem zvláštním a nám nic neřekla...," významně se na ní podívá Stiles.

Lydie se pořád tak divně kouká do stolu. „A za B?"

Scott si promne unaveně a podrážděně spánky. „Za B... Jsem něco zjistil od Deucaliona. Měl zvláštní narážky na Emily, tak jsem se mu podíval do hlavy. Někdo... něco Emily stopuje. Když už nemá síly, moc je nezajímá, ale když je měla, byly jí po boku. Nechápu, že jsme si jich nevšimli, ale byli všude kolem ní. Černé stíny- duše ze záhrobí točící se kolem ní. Nevím, co to znamená ani Deucalion to neví, ale musíme jí před tím chránit. Mám strach, co by se mohlo stát, kdyby přišli."

Angel (Teen Wolf FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat