9. vstup

528 50 9
                                    

Úterý. Znovu je úterý. Ráno jsem se s nechutí vykopala z postele. Rychle jsem naházela sešity do tašky a vyrazila jsem so školy. Jenom při tom slově mám pomalu osypky.

Do školy jsem došla v celku. Sice jsem měla chvátat, ale já jsem lenoch a radši jsem šla rychlostí "jeden krok tam, dva zpátky".

Do školy jsem i tak došla včas. V bufetu jsem si koupila nějakou bagetu, abych tady neumřela hladem. Co si budem namlouvat, to je docela blbá smrt.

Pak jsem si vyzvedla své učebnice ze skříňky a vydala se na první hodinu, kde na mě čekalo překvapení. Nebo spíš čekala.

Ve třídě se s učitelkou totiž bavili kluci z Black veil brides. A učitelka vypadala, že nemá tušení, kdo tihle prapodivní lidé jsou. Obzvláště když Jake s Jinxxem táhli na zádech pouzdra s kytarama.

Když jsem vešla do dveří, vypadalo to asi nějak takhle:

"Dobrý den." odvážila jsem se ozvat nahlas.

"Dobrý den Cassandro. Posaďte se na své místo. Tito pánové hledají někoho jménem Klea." odpověděla mi učitelka.

"Já mám přezdívku Klea. Proč ji hledají?" dělala jsem zvědavou a nechápavou a absolutně nevšímavou.

"Protože si s ní dopisuju a přijel jsem jí navštívit." Odpověděl mi Chris, když se otočil.

"Tak to asi budu já." pokrčila jsem nevinně reny a Chris se šibalsky usmál.

"Jsi si tím jistá?"

"Stoprocentně." kývla jsem hlavou.

"Dokaž to." vybídl mě.

"Tak třeba jsi Andymu říkal Žirafo a Ashovi-"

"Dobře, jsi to ty!" skočil mi do řeči a objal mě.

"Taky tě ráda vidím Chrisi." zasmála jsem se a obmotala ruce kolem jeho pasu.

Jake a Jinxx mě přivítali stejně objetím, Ash mi potřásl rukou a Andy mi zamával. Srab. Bojí se mého objetí.

"Na jeden týden jste výjimečně omluvena ze školy." ozvala se učitelka, já jí jenom poděkovala a s klukama jsem vypadla ze školy.

Takhle vypadalo naše setkání. Ashley evidentně nemá tušení, jak mu Chris přezdívá, protože to ze mě chtěl celé odpoledne vydolovat. Jake a Jinxx se hodně bavili, obzvlášť když mi začal i trochu podlézat.

Ale co bych byla za kamaráda, kdybych to na Christiana práskla? Nejsem na tom zatím tak špatně a ja taky nejsem ten, který s Ashem musí vydržet většinu svého času. Takže mu nebudu kazit radost a dobrou náladu, a neřeknu mu to.

Ze školy, odkud jsem díky průvodu za mnou vyběhla rychleji než normálně, jsme zamířili do toho hudebního obchůdku. A tak trochu jsem při tom zjistila, že vlastně tenhle malý obchůdek je můj život.

Klukům jsem pustila nahrávku té písně, nebo alespoň toho, co zatm šlo jakž takž poslouchat a nervalo to uši. Jake a Jinxx mi začali radit, vyndali kytary a pustili se se mnou do ... tréninku? Já nevím, prostě jsme hráli společně a kluci mi ukazovali pár triků s riffy.

Chris nás poslouchal a dodával ke všemu své *chytré* komentáře. Někdy jsem po něm hodila trsátko já, někdy Jinxx a Jake na něj vytáhl pouzdro. To ho donutilo alespoň na chvilku zmlknout.

Ashley a Andy z toho udělali menší výslech o tom, kdo jsem, jaké mám koníčky, co mě baví atd. Chris s Jakem a Jinxxem mezitím prošli studio a rozhodli se, že bychom mohli společně něco nahrát. Na tuhle nabídku nešlo než kývnout.

Takže jsme vzali kytary do rukou a začali jamovat. Chris nám je tomu bubnování prsty o stůl a Andy zpíval v nějaké hatmatilce.

Ashley broukal s hlavní kytarou a aniž by se jakkoliv pohnul, začal zpívat text, který vymyslel na místě za pochodu. A dost jsem se divila, když to znělo celkem dobře.

S jako přepadovka vpadli do místnosti Tom, Venda a Em. Tomovi spadla brada na zem a Venda, já i Ema jsme se mu začali smát z plných plic. A chudáci kluci z kapely nevěděli, která bije.

Tak jsem nic netušícímu Chrisovi řekla, jak moc velký fanda Tom je a on jenom protočil očima. Jake a Jinxx se chudáka nakonec chytli a společně jsme dali dohromady jednu boží melodii. Všichni jsme se večer rozešli domu.

Teda až na Chrise, který mi právě sedí za zády a čte si v mém deníku. Takže to tady pro dnešek ukončím. Zase příště, deníčku, snad už mi nikdo přes rameno koukat nebude.

Leave It Like A Secret [BVB ff]Kde žijí příběhy. Začni objevovat