Milý deníčku,
Dnes jsem nějak přetrpěla to peklo zvané škola. Bez problémů to prostě nejde.
Dráha sestřička a její spolek Kurník slepic, zkrátka Kurník, mi dnes hodili na hlavu kelímek kávy. Jako bonus mi podkopli nohy a knížky mi kompletně zničil. Jedním slovem opravdu super.
Přišla jsem domů a raketovou rychlostí jsem doběhla do svého pokoje. Napadlo mě, že bych mohla napsat něco dělat deníčku a tak jsem tady.
Teď jsem si vzpomněla, že jsem ještě nekontrolovala, jestli mi už ten někdo neodepsal.
Otevřela jsem mail a jedna nová zpráva tam opravdu byla. To mě docela překvapilo. Možná si budu moct s tím někým povídat.
Ahoj Kleo,
Rád jsem si přečetl tvojí zprávu a doslova hned po jejím přečtení jsem se vrhl na psaní téhle odpovědi.
Tak uvidíme, jak moc ses doopravdy těšil.
Jmenuji se Christian, ale můžeš mi říkat CC. Jsem zvyklý na kratší oslovování.
Takže má taky přezdívku. Boží to kluk.
Hraju na bicí v jedné kapele. Vždycky to byl můj sen a teď si ho plním, když jezdíme všechny možné turné.
Woaah. Tak tohle jsem nečekala. Ale dobře CC. Vypadá to, že si jdeš pevně za svým, na rozdíl od mne.
Drž se pevně svého snu s tou kytarou, jednou se ti to určitě splní.
Kdo ví jestli.
A to s tvou sestrou mě opravdu mrzí. Jediné, co na takové lidi platí je kopanec do zadku od skutečnosti. Ale buďme upřímní, málokdy se to povede.
To si trefil přesně. Kopanec od reality, nebo moje bota. Ta je taky dost skutečná. Ale tím bych si to spíš ještě zhoršila.
Takže ti budu pevně držet palce, ať školu se svou sestřičkou přežiješ ve zdraví. A taky doufám, že si nehodláš jakkoliv ublížit, to bych musel zrušit turné a přijet okamžitě k tobě.
A to zase ne, hochu. Turné rušit nebudeš. Ani kdyby ti měl někdo vyhrožovat.
Pevně se drž, těším se na tvůj další mail a snad si budem rozumět.
Měj se hezky, ruku líbá
Chris a.k.a. CC =)*Bože, s tímhle si mám jako dopisovat? Tak to se teda zaručeně nudit nebudu.
Mojí krásnou chvilku přemýšlení nad dalším dopisem pro Chrise přerušila moje sestra, která vtrhla do MÉHO pokoje.
Prý abych jí vyprala a umyla za ní nádobí. Že jí to vůbec nejde a já v tom mám už docela praxi.
Tak mě napadlo. Zajímalo by mě, jestli ta holka nepadla trochu na hlavu. Tohle totiž je docela normální domácí práce, kterou by měla dáma zvládat sama.
Já tu přece nebudu pořád, abych jí s prominutím utírala prdel celej život. Ale některým lidem to prostě nikdy nedojde.
Zvedla jsem se a šla umýt nádobí a vyprat oblečení pro mě a mou drahou sestřičku. Jenom ať tohle peklo už skončí...
ČTEŠ
Leave It Like A Secret [BVB ff]
FanficJedna holčina se rozhodla si začít vést deníček, jenom tak, z hecu. Když si ale z donucení jedné učitelky začne psát s klukem, kterého možná zná... začne tady jeden velmi zajímavý příběh. Klein deníček č. 1, aneb jak jsme se poznali