Milý deníčku,
Dnes je pátek a já samou radostí skáču do stropu.
Škola byla dneska v mezích normálu, testy zatím nikdo opravené nemá a Kurník mě dnes pro změnu urážel různými nadávkami. Takže nic nového.
Po škole jsem zašla do obchodu, kde jsem měla sraz s Petrem. Ten tam na mě chudák už deset minut čekal. Vypadá to, že je hodně velký puntičkář.
Společně jsme došli do jeho garáže, kde mají Mindless Sadness svoje zázemí. Zbytek kapely tam nebyl, ale jejich nástroje ano.
S Petrem jsme si sedli naproti sobě a začali hrát nějaké akordy. Nějak jsme je poskládali za sebe a vznikla z toho docela hezká melodie. Než jsem se nadála, setmělo se a já běžela rychle domů.
Mia byla někde schovaná a co jsem slyšela bylo pár hodně hlasitých vzlyků.
Došla jsem do svého pokoje, sedla si k počítači a začala psát CCmu.
Ahoj CC,
Ty testy jsem ještě zpátky nedostala a ani nevím, jak dopadnou. Ale snad dobře.
Jinak se mám úplně božsky a škola byla dnes lepší než kdy předtím. No, spíš to bylo normální nadávání bez násilí. Což je lepší než normálně.
Neboj, svojí brigádu v obchodě rozhodně nehodlám jen tak hodit za hlavu. Je to můj sen a cítím se tam jako ve svém živlu.
Dnes jsem se domluvila s jedním klukem a společně jsme hráli na kytary a dali dohromady jednu píseň.
Až bude hotová a doděláme to společně s ostatními členy jeho kapely (Mindless Sadness) tak to nahraju a určitě ti to pošlu.
A jak vlastně jde to vaše turné? Můžu hádat? Nejsi náhodou bubeník jedné skvělé kapely s názvem Black Veil Brides?
To je asi všechno, zatím se měj hezky
Kleo
PS: kdybys byl Chris Coma, doufám, že mi alespoň pošleš podepsaný plakát a trsátka od Jakea a Jinxxe. A vyřiď jim, že jsou mojí inspirací při hře na kytaru.
A snad někdy budete mít koncert někde poblíž, abych se na vás mohla přijít podívat.
Dopsala jsem poslední slovo a s úlevou jsem si oddychla. Dopis mám tedy pro dnešek z krku a nemusím nad tím přemýšlet.
Asi se ptáš, jak mě napadla ta kapela... No řekněme, že Petr má velmi dobrý vkus a ukázal mi pár jejich desek, plakátů a doslova nad nimi slintal.
A málem mě ukamenoval, když jsem řekla, že neznám bubeníkovo jméno.
ČTEŠ
Leave It Like A Secret [BVB ff]
Hayran KurguJedna holčina se rozhodla si začít vést deníček, jenom tak, z hecu. Když si ale z donucení jedné učitelky začne psát s klukem, kterého možná zná... začne tady jeden velmi zajímavý příběh. Klein deníček č. 1, aneb jak jsme se poznali