E L E V E N D A Y

8.1K 308 4
                                    

Caroline

Cam mě zatáhl do asi obýváku, v němž seděl modrooký a hnědovasý brunet a na pohled neúplný američan (tím myslím Cartera).,,Tak tohle je Nash, Jack Gilinsky a Carter." ukázl postupně Cam na kluky.,,Ahoj." řekla jsem stydlivě. Všichni mě pozdravili. Zatim mě Cam nepředstavil, ale ten Carter mě sjížděl pohledem.,,Kluci tohle je Caroline. A než se zeptáte ta Cat. Tak jo. Ta s níž si píšem." řekl Cam a usmál se na mě.,,Já to věděl. Ty dlouhý nohy bych poznal všude." vykřikl Carter. Jen jsem se zasmála a Cam mi ukázal, že si mám sednout. Sedla jsem si na křeslo a dala si nohy pod sebe.,,Neni ti horko v tý mikině?" zeptal se mě Nash.,,Ani ne, vlastně takhle chodim pořád." usmála jsem se.,,Ostatní holky chodí za klukama v šatech." Carter škádlivě zakmital obočím.,,S tim na mě nechoď. Šaty nesnášim." řekla jsem a všichni na mě vytřeštili oči.,,No nekoukejte. Vyrůstala jsem s klukama a myslíte, že kluci nosí šaty? Už od mala jsem chodila jen v jeansech." vysvětlila jsem.,,Tak takovou ještě neznam." zasmál se Nash.,,Jo jsem hodně odlišná než jiný holky." zasmála jsem se.,,A jak ještě?" zeptal se myslim že JackG.,,No nemaluju se. Nechodim v podpatkach. Nenakupuju růžový šatičky. Staram se o bráchy, který vozim z pařeb. A snažim se učit. Jo a nemam ráda lidi. Asi v tom." nepatrně jsem se usmála.,,Páni. Úplný opak Sky." zasmál se Nash.,,Nashova ségra." vysvětlil mi Cam.,,Aha." usmála se. Po chvilce za náma přišel i JackJ s nějakým klukem.,,Matt. A vim, že ty jsi TA Cat." zasmál se brunet. Úsměv jsem mu oplatila a chvilku je poslouchala, jak si povídají.,,Jinak, nechceš jít zítra s náma?" zeptal se mě Cam.,,A kam?" probrala jsem se trochu z tranzu.,, Na náš fotbalový zápas. Hrajem s nějakým 'lůserským' týmem." zasmál se JackJ.,,Já nevim.",,No tak bude sranda. A můžeš vytáhnout s sebu i bráchy." pobídnul mě  Carter.,,Ježiš bráchové. Musim pro ně." rychle jsem se postavila.,,A přijdeš tedy?" stoupl si se mnou Cameron.,,Tak jo.Ale už budu muset jít. Nebo se zase někde ztratí. Ožralí dělaj fakt bordel.Ještě napíšu." zasmála jsem se a objala ho.,,Já chci taky obejmout." křikl Carter a hned se ke mě přihnal.,,I ty chudáku." protočila jsem oči a objala ho taky. Po tomhle jsem musela obejmout úplně každýho. No jo, kluci. Rozloučila jsem se a rychle nasedla do auta.

Během deseti minu, jsem byla před řvoucím domem a už se vrhala donitř. Byl tu neskutečný kravál. Drala jsem se davem a konečně jsem našla Jacka.,,Je tu Paul?" zeptala jsem se ho.,,Ne, ten idiot zůstal v práci dýl a mě chudá-škyt-ka  nechal tady." řekl opile.,, Tak jo jdeme." řekla jsem a s obtížema jsem ho vytáhla ven z baráku. Nechi být hnusná, ale Jack není nejlehčí. U auta jsem ho podepřela a otevřela dveře. Jaksi taksi jsem neodhadla vzádlenost od dveří a dveřma od auta se parádně praštila do pusy. Fakt super. Chytla jsem se za pusu. Ret mě fakt hodně bolel a brněl. Dala jsem si ruku dolů a koukla se na ní. Super asi jsem si roztrhla ret. Dál už jsem to neřešila a doslova Jacka hodila do auta.

Před domem jsem ho vytahla a než jsem se nadála už kráčel někam pryč. Rychle jsem zamkla auto a rozběhla se za nim. Otočila jsem ho ke mě. Jack zakopl a spadl na mě. Ještě že mam rychlý reflexy a stačila si pod sebe dát ruce. Asi to vypadalo blbě, ale Jack se na mě válel a já se snažila ho ze sebe sundat.,,Jack prosím vstávej." zaskučela jsem.,,Eeee." zabručel Jack, ale nezvednul se ze mě.,,Hej ty hovado." křiknul na Jacka někdo. Trochu jsem se nadzvedla a k nám se blížil nějaký kluk s kufrem.,,Slez z ní ty imbecile." chytil Jacka za triko a stahnul ho ze mě.,,Jsi v pořádku?" pomohl mi vstát.,,Jo jsem v pohodě." oprášila jsem se.,,Neudělal ti něco?" zle se koukl na Jacka.,,Ne, neni to jak to vypadá. Je sice ožralej , ale je to můj bratr a jen spadl." usmál jsem se na něj.,,Ale vždyť máš roztrhlej ret?",,Jo tohle, to jsem si udělala o dveře." šlahla jsem si na ret.,,Ale děkuju." usmála jsem se na něj a dotahla Jacka do domu.

said to be strongKde žijí příběhy. Začni objevovat