T W E N T Y F I V E

5.7K 256 0
                                    

Caroline
,, Jacku pravou nohu na červené pole."řekla jsem JackoviG. Jack nohu natáhl akorát tak, že Mattovi na hlavu skoro sedl.,,Kámo prosím nespadni. Na kolenou tě prosim ." řekl zoufale Matt. Jen jsem se uchechtla a znova zatočila.,,Came levou ruku na zelenou." řekla jsem a kolečko mírně zakryla, protože doopravdy padla modrá. ,,No tak to ne to raději piju." Cam se  vzdal a šel si dát panáka. Měl totiž hlavu u Mattovo zadku.Začala jsem se nekontrolovatelně smát. Cam do sebe kopl alkohol a přešel ke mě. A já byla tak blbá, že jsem to kolečko nezakryla před ním.,,Cože? Tys to udělala schválně?" rozkřikl se. Jen jsem na něj smutně koukla a pomalu se začala zvedat.,, No tak to ne." řekl a povalil mě ze židličky. Věděla jsem, že mě chce lochtat, ale já nejsem lochtivá. Ale za to mě baví ho provokovat. Svalila jsem se na zem a Cam si na mě sedl. Začala jsem se hraně smát a kopat nohama. Po chvilce, co mi to přestalo bavit jsem se úplně uklidnila a pozorovala Cama jak mě lochtá.,,Co je?" koukl se na mě šokovaně .,, Nejsem lochtivá." řekla jsem a začala se trochu smát.,,A proč jsi na začátku odporovala?" založil si ruce v bok.,,Baví mě tě provokovat." zasmála jsem se.,,Hele nechte toho. Už asi nebudeme hrát, hráli jsme už pět kol. Už mě to nebaví." sedl si Nash na gauč.,,Taky už mě to nebaví." vzdychl Carter a sedl si na křeslo. Já pořád ležela na zemi a Cam na mě.,,Mohl bys prosím....." kývla jsem k němu.,,Pořád mi něco dlužíš za ten zadek." pomohl mi vstát. Já jsem se smíchem přešla k gauči a hupsla na něj k Nashovi.,,Jsi padavka, neměl si se vzdávat."usmála jsem se a Nash přikývl.,, Jo bych chtěl vidět tebe." řekl ironicky a  sedl si do druhého křesla.,,Nehádejte se holky."řekl Shawn a sedl si vedle mě. ,,Co prosím?" řekl šokovaně Cam.,,Ale jdi ty." mávla jsem na něj rukou.,,Fakt nechte toho. Co budeme dělat teď?" zeptal se Carter.,,Nevím jak vy, ale já jdu zítra do školy. Musím si udělat úkoly." vstala jsem a chtěla si jít dělat úkoly.,,Tak je přines sem. Pomůžeme ti s nimy." řekl Nash.,,No nevím, jestli si zrovna vy poradíte s seminární prací." zasmála jsem se.,, A jaký máš téma?" otočil se na mě Cam.,, No to ještě nevím." pokrčila jsem ramenama.,,Výborně, takže můžem vymyslet i téma. Dělej přines to." zasmál se Nash a promnul si spiklenecky  ruce. Jen jsem protočila očima a vydala se schodama do mého  pokoje.,,Neprotáčej  očima. Viděli jsme to." křikl na mě Camron. ,,To jste měli vidět." křikla jsem zase zpátky.

said to be strongKde žijí příběhy. Začni objevovat