S I X T E E N

7K 281 2
                                    

Caroline

 Zabouchla jsem za sebou domovní dveře a vešla do kuchyně, kde za sporákem stál Jack.,,Ahoj." hodila jsem batoh na stůl a sama si sedla na barovou židličku.,,Čau dáš si taky?" ukázal na kastrol s těstovinami.,,Ani ne. Budeme mít hosty." usmála jsem se na něj.,,Ty sis našla konečně kamarády?" usmál se na mě.,,Nerejpej a ano. Jsou to ty kluci od naproti. A myslim, že jeden z nich tě bude velmi, ale velmi zajímat." zákeřně jsem se na něj usmála.,,Jo? A kdo?" odložil svůj talíř naproti mě a  sedl si k němu.,,Přijel můj dávný kamarád. Tys ho měl nejraději. Přijel Shawn." usmála jsem se.,,Hovno." křiknul. Jen jsem zakroutila hlavou v záporu.,,No tak to uděláme párty. Jdi to říct Paulovi, ten z toho bude hotový." mávnul ke schodům.,,Za půl hoďky tu jsou." vstala jsem a sebrala batoh. Po schodech jsem vyšlapala do druhýho patra a zaklepala na dveře od bráchova pokoje.,,No?" křikl Paul. vstoupila jsem do dveří a uviděla Paula na posteli s notebookem na nohách.,,Bude párty."zasmála jsem se.,,Budete chtít vyzvednout?" zeptal se.,,Ne nebudeš muset, jelikož bude tedy u nás." vysvětlila jsem.,,A z jakého důvodu?" zaklapl počítač a koukl se na mě.,,Přijdou sousedi od naproti a přijel Shawn.",,No to si děláš prdel." rozzářil se jako sluníčko a stoupl si.,,Ne za půl hoďky jsou tady." s těmihle slovy jsem zavřela dveře a šla do toho svého. Batoh jsem dala na postel a přešla ke skříni. Otevřela jsem jí a vyndala si nové oblečení. Vzala jsem si černé tílko, které jsem zatrkala do černých jeansů. Na to jsem si vzala lehký svetřík a vlasy si spletla do povolenýho copu.

  Z tašky jsem si vyndala Shawnův drez a spolu s tím Camovým jsem je dala prát, přeci jsou jenom zpocený

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

  Z tašky jsem si vyndala Shawnův drez a spolu s tím Camovým jsem je dala prát, přeci jsou jenom zpocený. Než jsem se nadála, už někdo zvonil. Rychle jsem se ještě upravila a rozházené vlasy učesala Vzala jsem si do ruky mobl a rychle seběhla shcody dolů. Dole se už 'objímali' bráchové se Shawnem....

said to be strongKde žijí příběhy. Začni objevovat