T H I R T E E N D A Y

7.3K 305 10
                                    

Caroline

Ráno jsem se probudila kolem sedmý hodiny a nedobrvolně jsem vylezla z pokoje. Dneska to venku vypadalo na parádní vedro. Proto jsem se rozhodla pro bílé kraťásky a pletený svetřík.

 Vlasy jsem si nechala volně puštěný po zádech a trochu jsem si je vyželila

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vlasy jsem si nechala volně puštěný po zádech a trochu jsem si je vyželila. Nelíčila jsem se a vydala se zkontrolovat  teho vyspávače. Jack už byl vzhůru a pil vodu v kuchyni.,,Ále, opička se vrátila?" zasmála jsem se ve dveřích.,,Nerejpej. Sluší ti to. Někam se chystáš?" usmál se na mě.,,Jo ti kluci naproti mě pozvali na fotbalový zápas." usmála jsem se na něj.,,Cat, bože to jsem udělal já?" Jack rychle vstal a přejel mi prstem po rtu.,,Ne to jsem si udělala sama. Když jsem tě házela do auta, šlehla jsem se dveřma od auta." lehce jsem se usmála.,, Vypadá to hrozně." zamračil se.,,Neni. Je to v pohodě." usmála jsem se a odešla zpátky do pokoje. Nestihla jsem se kouknout do zrcadla a proto jsem to teď udělala. Páni, bylo to vidět  z velký dálky. No to bude zase řečí. Lehla jsem si do postele a ještě šla na internet.

Asi po hodince čtení bůh ví jakých drbů jsem se šla připrvit , vzala jsem si můj malý cestovní 'batůžek' a do něj si dala všechny klíče, peníze, kpesníčky a pro jistotu svetr.

Bůh ví do kdy tam budeme

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Bůh ví do kdy tam budeme. Akorát jsem si dávala na oči sluneční brýle, když někdo zazvonil. Málem jsem se přezabila o židli vedle dveří, jak jsem pospíchala dolů. Sletěla jsem schody a dole jsem si rychle nazula botasky, vzala jsem si bílý i když jsem věděla že večer budou černý. Otevřela jsem dveře a přede mnou se usmíval Cam.,, Ahoj." objala jsem ho.,,Ahoj. Moc ti to sluší." usmál se na mě a mávnul směrem k jejich domu, kde už čekali kluci.,,Děkuju." úsměv jsem mu oplatila a vydala se k zbytku.,,Ahoj." objla jsem všechny.,,Cat ty máš nový vlasy?" zetal se Matt.,,Ne. Jak jsi na to přišel?" zasmála jsem se.,,No včera jsi měla takový blonďatý a denska máš až šedý." vysvětlil. Sundala jsem si brýle a dala jsem si je do vlasů. ,,Ježiš co se ti stalo?" koukl se na mě Nash a ukázal na můj ret.,,Neříkej že tě někdo zbil." zamračil se Cam.,,Klid. Zbila jsem se akorát já sama. Když jsem včera tahala Jacka domů  šlehla jsem se o deveře auta. Jasem prostě šikovná. Co vám budu povídat." zasmála jsem se.,,Jo tak to bych ani já nedokázal." ozval se za mnou Carter.,,Až přijdem na hřiště, někoho ti představíme. Je to náš kamarád, který přiletěl včera, ale jinak tu s náma bydlí taky." řekl JackJ. Jen jsem kývla a šla dál s nima. Divila jsem se, kam jdeme, protože jsme šli přímo do naší školy. A kruci až teď mi to došlo, Ten tým, proti kterýmu hrajou je od nás ze školy. No super. To bude zase keců. Už to vidim.

Byli jsem skoro na tribunách, když se předemnou vynořil ten největší problém. Vlastně problém a jeho tupý pakoni.

said to be strongKde žijí příběhy. Začni objevovat